اخبار بازی

آزادی عمل گیمر در قسمت‌های بعدی The Legend of Zelda کاهش پیدا نمی‌کند

وی جی مگ: یکی از اولین بازی‌هایی که برای Nintendo Switch عرضه شد و به کار Wii U پایان داد، The Legend of Zelda: Breath of the Wild بود. عنوانی که توانست نظر منتقدها و گیمرها را به خود جلب کرده و در حال حاضر نیز به عنوان بهترین بازی نسل هشتم از دید مجموع نمرات تبدیل شود.

به گزارش وی جی مگ، یکی از المان‌هایی که در گیم‌پلی این بازی بیش از دیگر موارد مورد توجه قرار گرفت، آزادی عملی بود که گیمر در این نسخه از مجموعه The Legend of Zelda به خود دید. آزادی عملی که در نسخه‌های قبلی سری بی‌سابقه بود. در همین رابطه مصاحبه‌ای با ایجی اونوما تهیه کننده مجموعه انجام شده و او توضیح داده که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آخرین قسمت این سری همین آزادی عملی بود که به شدت تنوع در گیم‌پلی را افزایش داده بود.

اونوما در گفت و گوی خود به این نکته اشاره کرده که «ما بعضا مشاهده کرده‌ایم که گیمرها برای پیشروی در بازی یا پشت سر گذاشتن پازل‌ها از روش‌هایی استفاده کرده‌اند که تیم سازنده آنها را پیش‌بینی نکرده بود.» از دید تهیه کننده مجموعه یکی از اصلی‌ترین مواردی که در قسمت‌های بعدی نیز به همین شکل پیاده‌سازی می‌شود، آزادی عملی است که گیمر در جریان گیم‌پلی تجربه می‌کند.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 4 =