اخبار بازی

آغاز سال 2024 و هیجان برای Xbox Game Pass

Xbox Game Pass

آغاز سال 2024 برای مشترکان Xbox Game Pass به یک شروع قابل توجه ای خواهد داشت، آنهم با افزودن‌ بازیهای مهمی مانند Resident Evil 2 و Assassin’s Creed Valhalla در ژانویه. ایکس باکس میخواهد این روند را ادامه دهد تا در این زمینه پبیشرو باشد و لیستی از بازی‌هایی که تا پایان ژانویه و اوایل فوریه به سرویس خواهند پیوست، را فاش کرد. در زیر به معرفی این بازیها برای Xbox Game Pass میپردازیم:

  • 16 ژانویه: Those Who Remain (کنسول، PC، Cloud)
  • 18 ژانویه: Turnip Boys Robs a Bank (کنسول، PC، Cloud)
  • 18 ژانویه: F1 23 (کنسول، PC)
  • 19 ژانویه: Palworld (کنسول، PC، Cloud)
  • 25 ژانویه: Go Mecha Ball (کنسول، PC، Cloud)
  • 30 ژانویه: Brotato (کنسول، PC، Cloud)
  • 2 فوریه: Persona 3 Reload (کنسول، PC، Cloud)
  • 6 فوریه: Anuchard (کنسول، PC، Cloud)

نکته قابل توجه درباره Xbox Game Pass این است که بسیاری از بازی‌های ارائه شده توسط این سرویس، بازی‌های همان روز انتشار (Day One) هستند. در این گروه، Turnip Boy Robs a Bank، Palworld، Go Mecha Ball و Persona 3 Reload از روز انتشار در دسترس خواند بود. به خصوص، Persona 3 Reload اهمیت زیادی دارد، زیرا این سری بازی به یکی از بزرگترین مجموعه‌های شرکت سگا تبدیل شده است و شرکت آن را به عنوان یکی از بازیهای “کلیدی” به همراه Sonic the Hedgehog و Like a Dragon می‌شناسد.

Palworld نیز از زمان اعلام خود توجه بسیاری جلب کرده . Palworld به عنوان یک بازی نزدیک به سبک Pokemon با اسلحه توصیف شده است و برخی از طراحی‌های شخصیت‌ها نیز به طور مشابه به نظر می‌رسند. از آنجایی که مجموعه بازی Pokemon در پلتفرم‌های Xbox در دسترس نیست، این بازی ممکن است جایگزین مناسبی باشد.

با این حال، این سرویس بدون خروجی و کم شدن بازی نیز نیست. برخی از خروج‌های قابل توجه این ماه شامل Grand Theft Auto V، Persona 3 Portable و Persona 4 Golden بودند. Hitman: World of Assassination آخرین بازی اعلام شده است که در این ماه و در تاریخ 31 ژانویه از سرویس خارج خواهد شد.

طبق معمول همیشه، فروشگاه مایکروسافت تخفیفی روی این بازی ارائه خواهد کرد، در صورتی که کاربران Xbox می‌خواهند آن را به عنوان یک بازی دائمی در کتابخانه‌ی بازی‌های خود نگه دارند. متاسفانه این تخفیف هنوز فعال نشده، اما باید قبل از خروج World of Assassination از Xbox Game Pass در دسترس قرار گیرد.

نظر شما در مورد بازیهای Xbox Game Pass این ماه چیست؟ با وی جی مگ در میان بگذارید. شاید مفید باشد.
تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 3 =