اخبار بازی

آیا EA به Steam برمی گردد؟

آیا EA به Steam برمی گردد؟

به نظر می رسد که EA قصد دارد به Steam برگردد.. بعد از هشت سال که از کنار گذاشتن Steam توسط EA می گذرد و سیستم فروش دیجیتال کمپانی EA یعنی Origin فعالیت می کند، گویا قرار است این کمپانی مجددا به استیم برگشته و از این سیستم استفاده کند.

وی جی مگ: EA در توییترش یک ویدئو قرار داده که یک فنجان را در حالی که بخار از آن متصاعد می شود را نشان میدهد. این توییت را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

این توییت دقیقا بعد از چند روز از توییت بکی از کاربران توییتر به نام @RobotBrush منتشر شده. وی در توییت خودش عکسی از فایلهای کانفیگ یکی از بازی های EA را منتشر کرده بود که در آن به اجازه EA برای اجرای بازی تحت پلتفرم Steam نشان داده شده.

آیا EA به Steam برمی گردد؟ 1

در سال 2011 بود که EA با عرضه فروشگاه و سیستم فروش و عرضه Origin شروع به فروش مستقیم محصولاتش به صورت دیجیتال کرد و در همان سال بود که Crysis 2 را از استیم بیرون کشید و همچنین Battlefield3 را نیز در استیم عرضه نکرد. از آن سال به بعد تمامی عنانوین اصلی EA به صورت کاملا اختصاصی فقط در اوریجین ‌عرضه شدند. اگر قرار باشد EA به اوریجین برگرد احتمالا با عرضه Fifa و Star Wars Jedi – Fallen Order شاهد این قضیه خواهیم بود و در آینده نیز به مرور بازی های قدیمی تر مثل Mass Effect 3 و Dragon Age 2 نیز به استیم اضافه خواهند شد. نظر شما چیست؟ آیا origin یک سیستم شکست خورده  یا یک سیستم تاریخ مصرف گدشته محسوب میشود؟

ژژ

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 6 =

  • میشه هم تاریخ مصرف گذشته حسابش کرد هم شکست خورده،حتی با اینکه کلاینت اپیک گیمز چندسالی هست که متنشر شده به جرئت بگم خیلی بهتر از اوریجین عمل کرد با اینکه هنوز مشکلاتی داره ولی خیلی قوی تر عمل کرد و اوریجین هنوز مشکلات زیادی داره که بعدی از 8 سال هنوز حل نشده و ناقص موند،به شخصه وقتی میبینم یک گیمی رو اوریجن عرضه شده حتی خیلی معرکه هم باشه باز هم ازش صرف نظر میکنم فقط خدا کنه هرچه زودتر دوباره با استیم برگرده یا حداقل از هردو کلاینت استفاده کنه مثل یوبیسافت که البته این هم مدتی هست که رو استیم دیگه گیمی عرضه نمیکنه و تقریبا داره با اپیک همکاری میکنه.رو استیم عرضه شدن از لحاظ مالی هم خیلی باصرفه درمیاد مخصوصا برا ماها که داخل ایران زندگی میکنیم