اخبار بازی

اجرای بازی Kingdom Hearts 3 روی Xbox One به صورت 4K واقعی

اجرای بازی Kingdom Hearts 3 روی Xbox One به صورت 4K واقعی

وی جی مگ: همانطور که می‌دانید بازی Kingdom Hearts 3 برای Xbox One نیز عرضه خواهد شد و به نظر از Xbox One X و قدرت سخت‌افزاری آن به صورت کامل پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش وی جی مگ، بسیاری از گیمر‌ها در مورد وضوح تصویر و نرخ فریم روی Xbox One X از Square Enix سوالاتی را پرسیده‌اند. چند هفته پیش مشخص شده بود که بازی Kingdom Hearts 3 با نرخ فریم ثابت 60 روی Xbox One X اجرا خواهد شد که البته شاید در برخی مواقع شاهد افت فریم مقطعی نیز باشیم. امروز Digital Foundry وضوح تصویر را نیز مورد تایید قرار داده است. بر اساس گزارش منتشر شده به نظر این اثر روی Xbox One X با وضوح تصویر 4K واقعی و نرخ فریم قفل نشده در نمایش E3 2018 اجرا شده بود. همچنین تایید شد که نمایش روی Dev kit کنسول مذکور اجرا شده است و آنها انتظار ندارد که PS4 Pro قدرت اجرای بازی به صورت 4K واقعی را داشته باشد.

بسیار خوب است که می‌بینیم Square Enix قصد دارد تا از لحاظ تکنیکی این بازی را به سطحی بالاتر از انتظار روی Xbox One X برساند. انتظار داریم که تا زمان عرضه نرخ فریم ثابت 60 قابل دسترسی باشد. اگر این امکان وجود نداشته باشد بهتر است که سازندگان برای جلوگیری از تجربه بد نرخ فریم را روی 30 قفل کنند. بازی Kingdom Hearts 3 در سبک نقش‌آفرینی ساخته می‌شود و ترکیبی از دنیا‌های دیزنی و Final Fantasy است. نسخه‌های قبلی این اثر به شدت میان هواداران محبوب است و انتظار از نسخه سوم نیز به همین اندازه بالا است.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × سه =