اخبار بازی

احتمالا بازی جدید سازندگان Bulletstorm با نام Outriders شناخته می‌شود

احتمالا بازی جدید سازندگان Bulletstorm با نام Outriders شناخته می‌شود

وی جی مگ: چند روز پیش بود که اعلام شد استودیو People Can Fly به عنون سازندگان Bulletstorm دو شعبه جدید راه‌اندازی کرده و قصد دارد به صورت مشترک با همکاری این دو شعبه جدید روی یک بازی برای Square Enix کار کند. حالا با ثبت شدن نام Outriders توسط Square Enix در اروپا این شایعه مطرح شده که احتمالا نام شوتر در دست توسعه از سوی سازندگان Bulletstorm چیزی جز Outriders نیست.

به گزارش وی جی مگ، هنوز هیچ اطلاعاتی که این فرضیه را ثابت کند وجود ندارد اما برخی منابع خبری اعتقاد دارند که Square Enix با انتشار اطلاعاتی از این اثر، نام آن یعنی Outriders را نیز به زودی اعلام می‌کند. در حال حاضر بسیاری انتظار دارند که هرچند قرارداد همکاری سازندگان Bulletstorm یعنی استودیو People Can Fly با Square Enix به تازگی ثبت شده اما بازی جدید آنها در کنفرانس مطبوعاتی کمپانی ژاپنی طی E3 2018 معرفی شود.

بسیاری انتظار داشتند که Square Enix قسمت جدیدی از Just Cause را در کنفرانس خود معرفی کند اما به نظر می‌رسد که فعلا سازندگان این اثر در استودیو Avalanche با توسعه Rage 2 مشغول هستند. با توجه به اینکه اعلام شده شعبه سوئد روی بازی Rage 2 کار می‌کند، این احتمال نیز وجود دارد که تیمی متفاوت یا کوچک‌تر از Avalanche در حال ساخت Just Cause 4 باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 1 =