اخبار بازی

احتمالا به زودی کمپین تبلیغاتی Death Stranding شروع می‌شود

احتمالا به زودی کمپین تبلیغاتی Death Stranding شروع می‌شود

وی جی مگ: ظاهرا کمپانی سونی و استودیو Kojima Productions در حال آماده‌سازی مقدمات برای شروع کمپین تبلیغاتی Death Stranding هستند. همین مسئله سبب شده تا بسیاری معتقد باشند تاریخ عرضه این بازی نیز به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، هیدئو کوجیما به تازگی دیداری با تیم بازاریابی Playstation و هم‌چنین رئیس بخش سرگرمی‌های سونی یعنی جیم رایان داشته است. امری که باعث شده گیمرها تصور کنند فرایند توسعه Death Stranding به مراحل پایانی خود رسیده است. ظاهرا این هفته برای کوجیما بسیار پرمشغله بوده زیرا علاوه‌بر ساخت بازی، ایشان ملافاتی با رئیس تازه منصوب شده PlayStation یعنی جیم رایان، نائب رئیس بخش بازاریابی یعنی اسد کیزلباش و یکی دیگر از افراد تیم تبلیغاتی سونی داشته است.

اما این تمامی ماجرا نبوده و دیوید بول که مسئولیت بازاریابی برند جهانی Playstation و هم‌چنین مدیریت کمپین تبلیغاتی Death Stranding را برعهده دارد نیز دیداری با هیدئو کوجیما داشته است. در واقع به نظر می‌رسد بول به مدت دو هفته در Kojima Productions به همراه کوجیما مشغول کار روی اموری که قاعدتا مسائل تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شوند بوده است.

تمامی این مسائل بیان می‌دارد سونی در حال کار روی کمپین تبلیغاتی و بازاریابی عنوان مورد انتظار Death Stranding است. در این صورت اعلام تاریخ عرضه بازی نیز در آینده‌ای نزدیک دور از انتظار نبوده و بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت عنوان در دست ساخت کوجیما در سال جاری عرضه می‌شود. با این حال فراموش نکنیم تمامی این موارد در حال حاضر در حد حدس و گمان بوده چرا که در طول چند ماه گذشته کوجیما با افراد بسیاری ملاقات داشته و سازندگان زیادی هم بازدیدی با Kojima Productions داشته و موفق به مشاهده Death Stranding شدند. از طرفی تاکنون این تعداد از افراد اجرایی سونی با کوجیما در یک هفته دیدار نداشتند. عنوان مذکور به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در حال توسعه قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − 11 =