اخبار بازی

احتمالا Kingdom Hearts 3 در امسال منتشر می‌شود

احتمالا Kingdom Hearts 3 در امسال منتشر می‌شود

وی جی مگ: احتمالا Kingdom Hearts 3 در امسال منتشر می‌شود. شرکت Square Enix در چند وقت اخیر کم و بیش اطلاعاتی را در خصوص روند ساخت Kingdom Hearts 3 به اشتراک گذاشته و در هر نوبت گیمرها برای تجربه آن اشتیاق بیشتری پیدا می‌کنند. وجود دنیاهای Monsters Inc و Tangled به عنوان آخرین دنیاهای اضافه شده در بازی باعث شده حال خواسته طرفداران به بالاترین حد خود برسد. اما در آخر تمامی موضوعات پیرامون این عنوان به یک پرسش ختم می‌شود. پس Kingdom Hearts 3 در چه تاریخی عرضه می‌شود؟

به گزارش وی جی مگ، اشاره به انتشار بازی در سال 2018 موضوع جدیدی نیست. اما بسیاری این موضوع را چندان باور نمی‌کنند و دلایلی نیز برای آن دارند. با توجه به دنیاهایی که در Kingdom Hearts 3 معرفی شده، اطلاعات چندانی در خصوص روند تولید آن منتشر نشده و تنها وعده‌های مبهم و آرزوهای طرفداران بازی است که پیرامون آن شنیده می‌شود. بازی در سال جاری نمایش چندانی نیز نداشته است. اما به نظر می‌رسد هم‌چنان Kingdom Hearts 3 در امسال منتشر شود.

آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت Square Enix نشان می‌دهد مراحل ساخت بازی به صورت کاملا دقیق براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جلو می‌رود. گزارش آن‌ها زمانی را یادآور می‌شود که این کمپانی به سرمایه‌گذران خود اطمینان دارد Final Fantasy 15 هم‌چنان در حال ساخت بوده و روند توسعه آن با پیشرفت دنبال می‌شود. حال باید امید داشت این قضیه باری دیگر برای Kingdom Hearts 3 نیز تکرار شود چرا که تا الان طرفداران آن زمان زیادی برای اعلام تاریخ عرضه بازی به انتظار نشسته‌اند. خوشبختانه چیزی به شروع مراسم E3 2018 باقی نمانده و بعید به نظر می‌رسد Square Enix در رابطه با تاریخ عرضه Kingdom Hearts 3 هیچ گونه جزییاتی را به اشتراک نگذارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − 6 =