اخبار بازی

احتمال تبدیل Days Gone به یک مجموعه بازی

احتمال تبدیل Days Gone به یک مجموعه بازی

وی جی مگ: کمپانی سونی در چند سال اخیر با مهارت کامل توانسته آثار جدیدی را توسعه داده و عرضه کند و سپس آن‌ها را به یک فرنچایز مطمئن و قابل توجه تبدیل نماید. اکنون تبدیل Days Gone به یک فرنچایز یا مجموعه بازی نیز برنامه بعدی سونی محسوب می‌شود. اثری که قرار است در هر دو زمینه گیم‌پلی و داستان سرایی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

به گزارش وی جی مگ، چنان‌چه ساخته جدید استودیو Sony Bend با موفقیت همراه شود و به اثری تبدیل شود که مخاطبین برای تجربه بیشتر آن درخواست داشته باشند مسلما سونی برای تبدیل Days Gone به یک مجموعه اقدام خواهد کرد تا بتواند بهره بیشتری از آن به دست بیاورد. یکی از اعضای تیم بازاریابی سونی در پاسخ به سوالی پیرامون همین موضوع اظهار کرد Days Gone عنوانی است که سونی علاقه دارد آن را به فرنچایز تبدیل کند. «هدف ما همیشه ساخت اثری است که مخاطبین آن را دوست داشته باشند و محتویات بیشتری از آن را درخواست کنند.»

در حال حاضر می‌دانیم استودیو Sony Bend قصد دارد ساخته خود را پس از انتشار با عرصه بسنه‌های الحاقی پشتبیانی کند. به همین دلیل عرضه بازی اصلی پایان کار آن نخواهد بود. با این حال باید دید Days Gone چه عملکردی را از خود برجای می‌گذارد. عنوانی که قرار است در تاریخ 26 آپریل 2019 (6 اردیبهشت 98) به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − 4 =