اخبار بازی

احتمال حضور Starfield در PAX East

احتمال حضور Starfield در PAX East

وی جی مگ: اگرچه کمپانی Bethesda در E3 سال گذشته از بازی Starfield که پروژه نقش‌آفرینی جدیدشان محسوب می‌شود رونمایی کرد این کمپانی در موقعیت‌های مختلف صریحا اعلام کرده بود که بازی نام برده به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد. با این حال شاید شاهد حضور Starfield در PAX East باشیم.

به گزارش وی جی مگ، Bethesda به تازگی نظرسنجی را برگزار کرده و در میان سوال‌های مختلفی که مطرح شده، یک سوال بخصوص بدین شرح بوده که گیمرها مایل هستند چه عناوینی از این شرکت را در PAX East مشاهده نمایند. همان‌طور که می‌تواند حدس بزنید Starfield نیز یکی از گزینه‌های مطرح شده در میان این نظرسنجی بود. باید اضافه کرد در همین نظرسنجی به این نکته اشاره شد که لزوما همه بازی‌هایی که جزو گزینه‌های نظرسنجی به شمار می‌روند در PAX East حضور نخواهند داشت. با این حال اگرچه The Elder Scrolls 6 در لیست این نظرسنجی حضور ندارد اما Starfield در میان گزینه‌ها مشاهده می‌شود.

در حال حاضر نمی‌توان متصور شد در صورت وقوع حضور بازی در رویداد PAX East به چه شکل و در چه حد و اندازه‌هایی صورت می‌گیرد. شاید تنها اخباری پیرامون فرایتد تولید بازی به اشتراک گذاشته شود و یا شاید هم شاهد انتشار تیزری کوتاه از آن باشیم. نمایشگاه PAX East از تاریخ 29 مارچ آغاز خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 12 =