اخبار بازی

احتمال حضور Xigbar و Luxord در Kingdom Hearts 3 وجود دارد

وی جی مگ: توضیحات برخی صداگذارها نشان از این دارد که شخصیت‌های Xigbar و Luxord در Kingdom Hearts 3 احتمالا حضور دارند. شخصیتی‌هایی که صداگذاری آنها را چهره‌های مطرحی همچون جیمز پتریک استوارت و رابین آتکین داونز برعهده دارند که به عنوان چهره‌های محبوبی میان طرفداران این مجموعه شناخته می‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، یکی از کاربرهای توئیتر از استوارت سوال کرده که آیا در قسمت بعدی Kingdom Hearts نیز کار صداگذاری انجام داده و این چهره مطرح سینما در جواب گفته که نمی‌تواند پاسخ مشخصی به این سوال دهد. با این حال می‌توان از پاسخ او این برداشت هم انجام داد که احتمالا می‌توان شاهد حضور Xigbar‌ با صداگذاری استوارت در Kingdom Hearts 3 باشیم.

از سوی دیگر رابین آتکین داونز که بسیاری او را با صداگذاری شخصیت‌های کاز میلر از Metal Gear Solid و تراویس تاچ‌داون از مجموعه No More Heroes می‌شناسند در ماه فوریه توئیت کرد که مشغول کار روی سه پروژه جدید است. احتمالا یکی از این پروژه‌ها صداگذاری Luxord در Kingdom Hearts 3 و البته صداگذاری دوباره تراویس برای Traivs Strikes Again: No More Heroes است. با این حال ارتباط هیچکدام از این اظهار نظرها با Kingdom Hearts 3 هنوز به صورت رسمی تایید نشده. در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که احتمالا تاریخ عرضه نهایی Kingdom Hearts 3 در E3 2018 اعلام می‌شود.

Gamingbolt

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − یک =