اخبار بازی

احتمال عرضه بازی Nioh برای Xbox One وجود دارد

احتمال عرضه بازی Nioh برای Xbox One وجود دارد

وی جی مگ: در نسل هشتم عناوینی زیادی بودند که ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شدند و پس از مدتی تاخیر برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی Xbox One هم انتشار یافتند. حال به نظر می‌رسد ساخته Koei Tecmo هم یکی دیگر ازین موارد باشد و بر همین اساس احتمال عرضه بازی Nioh برای Xbox One در آینده وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، کاربری از Generacion Xbox در توییتر از Koei Tecmo پرسید که آیا هیچ احتمالی وجود دارد که عنوان تحسین شده Nioh برای Xbox One هم عرضه شود. در همین راستا Koei Tecmo پاسخ داد اگرچه عرضه بازی Nioh برای Xbox One دور از انتظار نیست و احتمال اتفاق افتادن آن وجود دارد اما لایسنس و حق امتیاز این اثر در اختیار شرکت سونی است. تا زمانی که حق امتیاز نشر این اثر در اختیار سونی باشد امکان انتشار آن برای کنسول مایکروسافت وجود نخواهد داشت. مگر هنگامی که مدت زمان این لایسنس به اتمام رسیده باشد و در آن صورت چنان‌‎چه میزان تقاضا برای عرضه بازی روی Xbox One به اندازه کافی باشد Nioh می‌تواند راهی خود را به Xbox One باز کند.

عنوان Nioh در ابتدا در سال 2017 به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شد و چند ماه پس از آن برای پلتفرم PC هم انتشار یافت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 4 =