اخبار بازی

احتمال عرضه بازی Sunset Overdrive روی PC افزایش یافت

احتمال عرضه بازی Sunset Overdrive روی PC افزایش یافت

وی جی مگ: طی چند سال گذشته تمامی انحصاری‌های Xbox One به صورت همزمان برای PC نیز منتشر شده‌اند اما یکی از انحصاری‌های پلتفرم مایکروسافت که روانه PC نشد، بازی Sunset Overdrive است. در شرایطی که خبری رسمی در این رابطه منتشر نشده اما سیستم رده‌بندی سنی کره جنوبی بازی Sunset Overdrive روی PC را رده‌بندی سنی کرده و همین مسئله شایعاتی را به وجود آورده که در آینده‌ای نزدیک این بازی روی PC منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، تنها نکته‌ای که شاید به نوعی ذهن‌ها را از این شایعه دور می‌کند، فاصله زمانی است که میان عرضه نسخه اصلی تاکنون به وجود آمده. بازی Sunset Overdrive ابتدا در سال 2014 به صورت انحصاری برای Xbox One منتشر شد و هرچند با واکنش‌های مثبت منتقد‌ها روبرو شد اما نتوانست در زمینه فروش عملکرد خوبی را از خود به جا بگذارد. در حال حاضر استودیو Insomniac Games مشغول ساخت Spider-Man به صورت انحصاری برای PS4 است و بعید به نظر می‌رسد که اگر قرار بر پورت Sunset Overdrive‌ برای PC باشد، آنها انجام این کار را برعهده داشته باشند.

در نهایت باید تا برگزاری کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 منتظر ماند و دید که آیا بازی Sunset Overdrive‌ برای PC معرفی می‌شود یا خیر.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 10 =