اخبار بازی

احتمال عرضه Hellblade در سال 2017

کسانی که بازی جدید استودیوی موفق Ninja Theory یعنی Hellblade در یک سال گذشته را دنبال کرده باشند، می‌دانند که این بازی دچار تغییرات بسیاری شده است. در ابتدا سازندگان بازی ویدئویی از آن منتشر کردند و در ادامه مشخص شد که کلیت گیم‌پلی نسبت به نسخه ابتدایی تغییر کرده.

در ویدئو جدیدی که سازندگان بازی منتشر کرده‌اند، به این نکته اشاره می‌شود که بازی در طول مراحل ساخت خود تغییرات بسیاری کرده و سعی شده تا رویکردی روان‌شناختی در آن به کار رود. سازندگان بازی توضیح داده‌اند که شخصیت اصلی Hellblade که در حال حاضر پسوند Senua’s Sacrifice را به خود گرفته، در طول بازی صداهای مختلفی را در سر خود می‌شوند و ما مشکلات مغزی مختلفی از جمله شیزوفرنی درگیر است.

تمیم آنتونیادیس کارگردان Hellblade: Senua’s Sacrifice در این زمینه توضیح داده که چند ماه پیش ما به سراغ تعدادی از متخصصان مسائل روانشناسی رفتیم و سعی‌ کرده‌ایم با گرفتن مشاوره از آنها بازی را وارد مسیری جدید کنیم. به گفته آنتونیادیس بازی‌های ویدئویی می‌توانند در آینده نقشی فراتر از سرگرمی ایفا کرده و به مسائلی این چنینی بپردازند.

در نهایت سوال اصلی این است که بالاخره Hellblade در چه تاریخی منتشر می‌شود. چند ماه پیش اعلام شده بود که این اثر برای Playstation 4 در انتهای سال میلادی 2016 و در ادامه برای PC منتشر می‌شود. با این وجود یک ماه تا انتهای سال جاری میلادی باقی‌ مانده و فعلا خبری از ساخته جدید Ninja Theory نیست. به نظر می‌رسد که برای تجربه این بازی عجیب باید حداقل تا سال 2017 میلادی صبر کنیم.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − هفت =