اخبار بازی

احتمال معرفی بازی Devil May Cry 5 در E3 2018‌ افزایش یافت

احتمال معرفی بازی Devil May Cry 5 در E3 2018‌ افزایش یافت

وی جی مگ: مدرک جدید به دست آمده احتمال معرفی بازی Devil May Cry 5 در E3 2018‌ را افزایش می‌دهد. ابتدای هفته گذشته بود که گزارشی مبنی بر ثبت دامنه Devil May Cry 5 توسط کپکام به دست رسید و حال با نزدیک شدن به E3 2018 ظاهرا اطلاعات به دست آمده پیرامون ساخت نسخه پنجم Devil May Cry حقیقت داشته‌اند. زیرا دقیقا دامنه مذکور روی سرورهای اختصاصی کپکام یافت شده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، منبع این موضوع پستی کاربری در توییتر بوده که حتی به شما اثبات می‌کند Devil May Cry 5 در دست ساخت قرار دارد. در توییت این شخص لینکی ضمیمه شده که اگر خود روی آن کلیک کنید با صفحه ارور 404 روبه‌رو می‌شوید. اما اگر به IP و آدرسی که این لینک به آن هاست می‌شود دقت کنید متوجه می‌شوید به سرورهای AWS منتهی می‌شود.

کاربر Mystic اشاره کرده که «در دست ساخت بودن و معرفی بازی Devil May Cry 5 قطعی است.» باید توجه کرد رد کردن این حجم از اطلاعات درز کرده از نسخه پنجم Devil May Cry نشدنی بوده زیرا جزئیات منتشر شده بیشتر از یک شایعه و اشتباه بوده‌اند. برای اطمینان از موارد منتشر شده و رونمایی از Devil May Cry 5 تنها چند روز دیگر باید صبر کنیم.

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 3 =