اخبار بازی

احتمال معرفی نسخه جدید Animal Crossing افزایش یافت

احتمال معرفی نسخه جدید Animal Crossing افزایش یافت

وی جی مگ: هواداران سری Animal Crossing بی صبرانه منتظر معرفی نسخه جدیدی از این سری هستند. نینتندو در حال حاضر اطلاعات خاصی از آینده این سری را منتشر نکردند و بعد از عرضه نسخه Pocket Camp خبری از نسخه جدید نبوده است.

به گزارش وی جی مگ، Reggie رئیس بخش آمریکای نینتندو به همه اطمینان داده است که آنها به همه IP‌های بزرگ این شرکت به خصوص Animal Crossing نسخه مخصوص Nintendo Switch خواهند داشت. بعد از آن هواداران به شدت منتظر معرفی نسخه جدید هستند. امروز مشخص شده که تغییراتی در وب‌سایت Animal Crossing انجام شده است. البته این تغییرات نکته چندان خاصی را فاش نمی‌کنند.

به تازگی بخش خبر و البته ویدیو به این وب‌سایت اضافه شده است. البته نینتندو بسیار سریع این لینک‌ها را حذف کرد اما هنوز امکان دسترسی به آنها وجود دارد. هر دو صفحه از عکس تزئینی Animal Crossing Amiibo Festival استفاده کردند. بسیاری حدس می‌زنند که این تغییرات به مناسبت معرفی نسخه جدید Animal Crossing انجام شده است اما باید توجه داشته باشید که نینتندو هنوز هیچ چیزی را به صورت رسمی مورد تایید قرار نداده است. باید منتظر قسمت جدید Nintendo Direct و یا E3 2018 برای معرفی احتمالی این بازی باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =