اخبار بازی

احتمال معرفی The Avengers در هفته آینده

احتمال معرفی The Avengers در هفته آینده

وی جی مگ: کمپانی گوگل قرار است هفته آینده در رویداد GDC 2019 کنفرانس مخصوصی را برگزار کرده و از سرویس‌های جدید مرتبط با بازی خود رونمایی کند. براساس مهمان‌های جدید ویژه‌ای که قرار است در کنفرانس و پنل گوگل حضور داشته باشند حرف و حدیث‌ها به احتمال معرفی The Avengers در هفته آینده اشاره می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، با نزدیک شدن به شروع رویداد مورد بحث و کنفرانس گوگل در روز 19 مارچ، این کمپانی بزرگ حوزه تکنولوژی کم‌کم از محتویات و داشته‌های ویژه خود برای این کنفرانس رونمایی می‌کند. امروز مشخص شد امی هنیگ خالق مجموعه بازی Uncharted و استودیو Crystal Dynamics مهمان ویژه گوگل در کنفرانس GDC خواهند بود. اگرچه هم‌چنان مشخص نیست حضور این دو مهمان تا چه اندازه می‌تواند قابل نوجه باشد اما همین مسئله سبب شده تا بسیاری معتقد باشند احتمال معرفی The Avengers که توسط Crystal Dynamics در حال ساخت قرار دارد و پس از دو سال از رونمایی اولیه هنوز هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده در هفته آینده وجود دارد.

چنان‌چه این موضوع به وقوع بپیوندد گوگل حضور خود در صنعت بازی را با معرفی اختصاصی بزرگی جشن خواهد گرفت. با این حال هم‌اکنون اصلا مشخص نیست در این کنفرانس شاهد رونمایی از بازی جدیدی باشیم. به‌علاوه حجم زیادی از شایعات به معرفی یک کنسول کاملا جدید توسط گوگل در رویداد GDC 2019 اشاره می‌کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + دو =