اخبار بازی

احداث شعبه جدید استودیو سازنده بازی Mafia 3

احداث شعبه جدید استودیو سازنده بازی Mafia 3

وی جی مگ: سال 2016 بود که Hanger 13 به عنوان استودیو سازنده بازی Mafia 3 این اثر را با زیر نظر 2K Games برای PC، PS4 و Xbox One منتشر کرد. از آن زمان تاکنون استودیو Hanger 13 مشغول کار روی یک بازی معرفی نشده است اما اکنون خبر رسیده که شعبه جدید آنها احداث شده تا به تیم اصلی در ساخت پروژه‌های آینده کمک کند.

به گزارش وی جی مگ، این سومین شعبه یا در اصل تیم استودیو Hanger 13 است به تیم‌های کالیفرنیا و چک اضافه می‌شود و با قرار گیری در برایتون و تحت هدایت نیک بینز کار خود را زیر نظر 2K شروع می‌کند. نیک بینز در گذشته هدایت استودیو Black Rock Studios را برعهده داشت که روی اثری همچون Split/Second کار کرده بود. در حال حاضر استودیو برایتون Hanger 13 برای کار روی یک بازی معرفی نشده به دنبال جذب نیرو است.

هنوز هیچ اطلاعاتی از پروژه جدید Hanger 13 در دسترس نیست و گسترش آنها نشان می‌دهد که احتمالا روی بازی بزرگ کار می‌کنند. بسیاری از مخاطب‌ها با توجه به عملکرد Mafia 3 از دید کیفی انتظار داشتند که سرنوشت دیگری برای Hanger 13 رخ دهد اما فعلا به نظر می‌رسد که نشار این مجموعه یعنی 2K Games برنامه دیگری را برای یکی از زیرمجموعه‌های خود دارد. با توجه به این خبر می‌توان منتظر معرفی Mafia 4 بود ؟

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 15 =