اخبار بازی

اخراج سازندگان بازی OnRush به واسطه فروش ضعیف این اثر

اخراج سازندگان بازی OnRush

وی جی مگ: ناشر بازی Drive Club بعد از عملکرد ضعیف آخرین بازی خود یعنی OnRush اخراج شد. اگر Drive Club را بازی کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که این بازی نمی‌تواند پلیر را زیاد سرگرم کند و گرافیک بازی بزرگترین ویژگی خوب آن است.

به گزارش وی جی مگ، کارگردان بازی‌های Drive Club و OnRush یعنی Paul Rushy  و بقیه کارکنان این استودیو اخراج شدند. این استودیو که با نام Evolution Studio شناخته می‌شد توسط Codemasters اداره می‌شد تا اینکه به شرکت Sony ملحق شد.

اگر یادتان باشد مدتی پیش سونی بعضی از کارمندان این استودیو را برای بهتر کردن اوضاع این استودیو اخراج کرد ولی به نظر می‌رسد که هیچ تغییری در این استودیو ایجاد نشد. یکی از کارکنان eurogamer با افرادی صحبت که ترجیح می‌دادند که نامشان فاش نشود تا کارشان با مشکل رو به رو نشود. آن‌ها می‌گفتند که این استودیو از بازی‌های دیگر تقلید می‌کرد و مدیر ارشد نیز به خاطر جایگاهش مورد بررسی قرار گرفت که اخراج شد.

منباع حاکی از این است که کارکنان این استودیو امکان دارد دوباره به عنوان استودیوی حمایت کننده برای بازی‌های Codemasters و یا بر روی عناوینی با ریسک کمتر کار کنند.

بازی OnRush در تاریخ 5 جوئن برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox one عرضه شد. این بازی در جدول فروش بازی‌های انگلستان در رتبه 34 قرار گرفت و دیگر در هیچ جدولی به علت عملکرد ضعیف پیدا نشد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × یک =