اخبار بازی

اخراج کارمندان استودیوی سازنده Dead Rising توسط Capcom

اخراج کارمندان استودیوی سازنده Dead Rising توسط Capcom

وی جی مگ: استودیوی Capcom Vancouver که بیشتر به خاطر ساخت سری Dead Rising شاخته می‌شود شاهد تغییر و تحولاتی است که باعث شده برخی از کارمندان آن اخراج شوند.

به گزارش وی جی مگ، Capcom اعلامیه‌ای در این مورد منتشر کرده که به این شرح است:« Capcom Vancouver در حال تغییر و تحولاتی است که باعث شده 30 درصد از ساختار کلی این استودیو تحت تاثیر قرار بگیرند. این تیم به ادامه کار روی سری Dead Rising به ساخت بازی‌های دیگر ادامه خواهد داد.»

این اعلامیه از طریق IGN منتشر شده بود و بلافاصله بعد از آن نیز وب‌سایت Kotaku اعلام کرد که نزدیک به 50 نفر از اعضای استودیو اخراج شدند. همچنین به نظر می‌رسد که این استودیو مجبور است به خاطر تغییرات انجام شده تغییراتی در نسخه جدید این سری به وجود آورد و همچنین پروژه جدید این استودیو که معرفی نشده بود نیز کنسل شده است.

این استودیو قبلا با نام Blue Castle Games به کار مشغول بود و در سال 2010 توسط Capcom خریداری شد تا روی سری Dead Rising کار کند. اولین بازی ساخته شده توسط آنها Dead Rising 2 بود. آخرین ساخته آنها نیز Dead Rising 4 است که در سال 2016 به بازار عرضه شد و سال گذشته نیز برای PS4 منتشر شد.

اخراج کارمندان استودیوی سازنده Dead Rising توسط Capcom

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + هجده =