اخبار بازی

ادامه NieR Automata با کارگردانی Yoko Taro در حال ساخت است

ادامه NieR Automata با کارگردانی Yoko Taro در حال ساخت است

Nier: Automata بازی بسیار خوبی بود که اوایل امسال منتشر شد و با بازخورد های مثبتی نیز روبه‌رو شد. هم‌چنین به‌طور غافل‌گیر‌کننده‌ای فروش خوبی به ثبت رساند و حال با توجه به پتانسیلی که این فرنچایز دارد، شرکت Square Enix تایید کرده است که دنباله این بازی در دست ساخت قرار دارد.

در ارتباط با این موضوع، تهیه کننده Square Enix آقای Yosuke Saito در مصاحبه با یک مجله گیمینگ ژاپنی می‌گوید«برای یک بازی، ما در حال فراهم کردن مقدمات لازم برای آن هستیم و به دنبال آن هستیم که یک سناریونویس را استخدام کنیم.»

در مورد مشارکت Yoko Taro کارگردان Nier: Automata روی دنباله این بازی نیز Yosuke Saito می‌گوید«بله…من دوست دارم همکاری او را باور کنم. Yoko Taro می‌گوید تا زمانی که پول خوبی دریافت کند حاضر است روی هر پروژه‌ای کار کند. اما فقط Yoko Taro نیست که برای پول هر کاری نکند. او فقط دوست دارد هرکاری را که خودش مایل است را روی پروژه‌هایش انجام دهد. پس من با صراحت اعلام می‌کنم چیزی که Yoko Taro دوست ندارد این است که من او را به سمت کاری که خودم دوست دارم هدایت کنم(با خنده).»

Saito برنامه دارد تا Yoko Taro را برای دنباله این بازی برگرداند. Taro قبلا اعلام کرده بود که دنباله Nier: Automata کاملا با چیزی که از آن انتظار می‌رود متفاوت خواهد بود و این غیرقابل‌پیش‌بینی‌ بودن یکی امضاهای کارهای Yoko Taro است.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + 6 =