اخبار بازی

از این پس بازی‌های Square Enix‌ برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه می‌شود

از این پس بازی‌های Square Enix‌ برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه می‌شود

وی جی مگ: شرکت Square Enix‌ طی ارائه گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه اخیر سال مالی خود از اطلاعاتی نیز راجع به کسب و کار آینده به اشتراک گذاشت که از جمله آن می‌توان به اتخاذ رویکرد عرضه همه بازی‌های Square Enix‌ برای تمامی پلتفرم‌ها اشاره کرد.

به گزارش وی جی مگ، در حین بخش پرسش و پاسخ این جلسه از مدیر عامل Square Enix‌ آقای Yosuke Matsuda در مورد رشد کنسول‌های خانگی سوال شد. وی بدین صورت پاسخ داد که شرکت می‌خواهد از این پس همه پلتفرم‌ها را در نظر داشته باشد «رشد تعداد پلتفرم‌ها نکته خوبی بوده. از این پس بازی‌های Square Enix‌ برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه می‌شود.»

در ادامه صحبت در خصوص عناوین کنسولی، Matsuda توضیح داد که تعداد استودیو‌هایی که در ژاپن قادر به تولید بازی هستند رو به کاهش است و کمپانی Square Enix نیز خود در تلاش است تا سازنده‌های متخلف را استخدام کند که باعث می‌شود این ناشر همه سازندگان در سرتاسر دنیا را در نظر داشته باشد. «به کارگیری و استخدام منابع خارجی و همکاری با توسعه‌دهندگان خارج از کشور از جمله موارد کلیدی است که ما به آن اهمیت می‌دهیم.» لازم به توضیح است که آن‌ها پیش از نیز حین توسعه عناوین بزرگی چون Final Fantasy 15 از نیروهای خارجی تایوانی و حتی آسیا جنوب شرقی بهره برده‌اند.

در آخر Matsuda درباره انتظارات سال مالی جاری سخن گفت. شرکت Square Enix انتظار دارد به دلیل عرضه چند بازی بزرگ در طول سال، با افزایش فروش بازی‌های کنسولی مواجه شود و به کسب  درآمد هدف با 100 میلیون ین از فروش‌ بازی‌ها روی پلتفرم‌های مختلف اشاره کرد.

Dualshockers

فرداد معبودی

فرداد معبودی

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 1 =

    • در حال حاضر موس خوب میتونم Logitech G502 Proteus Spectrum رو بهت پیشنهاد بدم قیمت حدودیش در حد 400 تومنه. (کمی ارزون تر) اگر قیمت موس زیاده یه مدل پایین تر یعنی Logitech G402 Hyperion Fury رو بخر حدودا 240 تومنه. پد هم سلیقه خودته دیگه باید ببینی speed دوست داری یا کنترل و اندازه در چه حدی برات خوبه، این دوتا رو تصمیم گرفتی بعدش خودت از محصولات لاجیتک یا ریزر یکی رو انتخاب کن. پد هم فک کنم چیزی حدود 200 تومن آب بخوره برات.
      هر دوتا موسی که معرفی کردم برات واسه بازی های FPS به خصوص آنلاین فوق العاده هستن. مدل G502 امکانات به مراتب بیشتری داره. یه پیشنهاد دیگه هم برات دارم اگر سینگل پلیر بازی و علاقه به آنلاین نداری زیاد روی موس، کیبرد و پد هزینه انجام نده تاثیر چندانی روی تجربه کلی و لذتت از بازی نخواهد داشت. اگر دنبال آنلاین بازی کردنی که خب قضیه فرق میکنه.

  • با سلام
    ببخشید من یک راهنمایی می خواهم . چند روزیست می خواهم یک موس گیمینگ و یک گیم پد مخصوص PC ام بخرم ولی نمی دانم بهترین کیفیت آنها کدام است ؟ ( کمترین خرابی با بهترین بازده هی ) . ممنون می شوم راهنمایی کنید .
    راستی توی سایت راهنمایی خرید وسایل گیمینگ خیلی کم است کاش در سایت جایی برای این موضوعات می گذاشتید . بازم سپاس .