اخبار بازی

استودیوی Codemasters با اشتیاق زیادی Nintendo Switch را دنبال می‌کند

استودیوی Codemasters با اشتیاق زیادی Nintendo Switch را دنبال می‌کند

شرکت Codemasters را به خاطر بازی‌های سبک Racing اش شبیه به Dirt,  Grid یا F1 می‌شناسند. هم‌چنین این شرکت در حال کار بر روی بازی مورد‌ انتظار Micro Machines نیز است. این بازی بسیار سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد و برای Nintendo Switch گزینه ی کاملاً مناسبی است. حال باید دید چقدر احتمال دارد تا این بازی را بر روی Nintendo Switch ببینیم.

طراح ارشد بازی، Gavin Cooper در گفت‌و‌گو با WCCFTech تاکید کرد که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی برای Nintendo Switch ندارد.

” من عاشق Nintendo Switch ام هستم، و بسیار از جنبه‌های Micro Machines آن را به گزینه‌ی فوق‌العاده ای برای این پلتفرم تبدیل می‌کند. اما در حال حاضر تیم ما تمام تمرکز خود را بر روی PC، PS4 و Xbox One گذاشته است. ما اشتیاق زیادی برای کنسول Nintendo Switch داریم اما متاسفانه در حال حاضر چیز زیادی برای گفتن نداریم.”

این صحبت‌ها ما را تا حدودی متقاعد می‌کند که Nintendo Switch یک پورت از این بازی را دریافت خواهد کرد. بازی‌هایی نظیر Mario Kart یا Rocket League به ما نشان می‌دهند که علاقه‌ی زیادی برای این گونه بازی‌ها بر روی این پلتفرم است. اگر دوست دارید این بازی را قبل از عرضه برای Nintendo Switch تجربه کنید، در تاریخ 30 ژوئن ( 9 تیر) برای PC،  PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

امید بصیری

امید بصیری

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × چهار =