اخبار بازی

استودیو سازنده بازی BattleTech توسط Paradox Interactive خریداری شد

استودیو سازنده بازی BattleTech توسط Paradox Interactive خریداری شد

وی جی مگ: استودیو Harebrained Schemes که در کارناه توسعه مجموعه بازی Shadowrun و بازی BattleTech را دارد توسط کمپانی Paradox Interactive خریداری شد. این قراداد با مبلغ 7.5 میلیون دلار و درصدی از درآمد استودیو طی پنج سال آینده امضا شده و به این ترتیب استودیو سازنده بازی BattleTech توسط Paradox Interactive که نشر همین بازی را نیز برعهده داشت، خریداری شد.

به گزارش وی جی مگ، قرار شده که تمامی مباحث مالی، بازاریابی، روابط با دیگر کمپانی‌ها و پخش بازی‌ها برعهده Paradox Interactive‌ قرار گیرد و در زمینه توسعه بازی، همچنان Harebrained Schemes با مدیریت داخلی خود کار را جلو برده و تداخلی در برنامه‌هایش به وجود نمی‌آید. در گذشته کمپانی Paradox Interactive تنها به ساخت و نشر بازی‌های خاص و البته با مخاطب کم روی PC مشغول بود اما حالا با گسترش بازارهای قبلی و رفتن به سراغ فرصت‌های جدید شاهد این هستیم که آنها در حال تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین ناشرهای صنعت بازی روی کامپیوترهای شخصی هستند.

در نهایت باید به این نکته نیز اشاره کرد که خریداری شدن استودیو Harebrained Schemes توسط کمپانی Paradox Interactive تغییر در برنامه‌های پیشین آنها نیز به وجود نیاورده و بازی BattleTech همچنان به‌روزرسانی‌های خود را دریافت کرده و مخاطب‌ها می‌توانند با محتواهای جدید آن سرگرم شوند. اثری که دو ماهش برای PC منتشر شد و توانست با واکنش مناسب منتقد‌ها و گیمرها روبرو شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 5 =