اخبار بازی

استودیو Bethesda همچنان روی بازی‌های تک نفره کار می‌کند

استودیو Bethesda همچنان روی بازی‌های تک نفره کار می‌کند

وی جی مگ: از زمان معرفی بازی Fallout 76، عنوان آنلاین محوری با دنیای اشتراکی در E3 توسط Bethesda، سوال بسیاری بدین شکل بوده که چگونه ممکن است Bethesda Game Studios یکی از بهترین سازنده‌های بازی‌های تک‌نفره روی عنوانی آنلاین محور مشغول کار شده باشد. در این میان این شرکت بارها متذکر شده که استودیو Bethesda همچنان روی بازی‌های تک نفره کار می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، اخیرا یکی کاربران از پیت هاینز در رابطه با آینده فعالیت‌های Bethesda سوال و از بابت آنلاین محور بودن ماهیت بازی Fallout 76 ابراز نارضایتی کرد. هاینز تنها پاسخ‌های تاد هاوارد و Bethesda را از E3 تاکنون مجددا تکرار نمود. هاینز اشاره کرد که دو پروژه Starfield و The Elder Scrolls 6 بازی‌های بعدی این شرکت بوده که در حال ساخت می‌باشند و اگر این دو بازی نتواند طرفداران را متقاعد کند که استودیو Bethesda همچنان روی بازی‌های تک نفره کار می‌کند پس هیچ مورد دیگری این امر را صورت نخواهد داد.

پیت هاینز در ادامه اشاره کرد بازی Fallout 76 ایده‌ای را ارائه می‌کند که استودیو آن‌ها مدت‌ها مایل بوده تا عنوانی را بر چنین اساسی توسعه دهد و Bethesda Game Studios کاملا این حق را دارد که کاری را که دوست دارد انجام دهد. این حرف کاملا درست بوده و مشخص است که Bethesda از ساخت بازی‌های تک‌نفره روی برنگردانده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار − یک =