اخبار بازی

استودیو Insomniac چرا به سراغ ساخت Resistance رفت ؟

وی جی مگ: چند سالی است که استودیو Insomniac به سختی روی Spider-Man کار می‌کند و فعلا پروژه دیگری را در دست توسعه ندارد. استودیویی که در ابتدای این نسل قرارداد همکاری با مایکروسافت امضا کرد اما نهایتا با Rachet and Clank به خانه اصلی خود یعنی پلی‌استیشن بازگشت و حالا نیز جدیدترین بازی خود را به صورت انحصاری برای PS4 توسعه می‌دهد. با این حال هنوز هم Resistance جایگاه ویژه‌ای را در ذهن آنها دارد.

به گزارش وی جی مگ، مدیر استودیو Insomniac در جلسه پرسش و پاسخ وبسایت ResetERA توضیح داده که از همان ابتدا که ساخت Resistance‌ شروع شد هرچند بسیاری لقب قاتل Halo را به آن دادند اما سازندگان بازی چنین هدفی را در ذهن نداشتند. استیونسون در این رابطه توضیح داده که Halo جایگاه ویژه‌ای را در میان اعضای استودیو Insomniac دارد و بعد از ناموفق بودن Killzone در تهدید جایگاه Halo‌ طرفداران سعی کردند که Resistance را در نقش قاتل Halo معرفی کنند.

مدیریت استودیو سازنده Spider-Man در ادامه توضیح داده که اولین ساخته انها یعنی Disruptor در ژانر FPS قرار داشت و کار طولانی مدت روی Rachet and Clank‌ باعث شد که آنها به دنبال ایجاد تنوع تصمیم به ساخت Resistance‌ بگیرند. بازی که سه نسخه اصلی آن روی PS3 به صورت انحصاری منتشر شد و ممکن است که در آینده سونی باز هم به سراغ آن برود.

منبع: ResetERA

برچسب‌هاInsomniac PS3 Resistance sony
محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 12 =

  • بعید میدونم insomniac دیگه به سراغ نسخه چهارم بره و خودش بازیو باسازه ولی چون آی پی دست سونیه ممکنه به یکی از استودیو هاش بگه که مثلا فلانی تو بساز-من احتمال میدم در آینده و نسل بعد استودیو bend بسازه-البته باید منتظر نسخه بعدی killzone هم باشیم-حالا به قول شما آقای طالبیان الان نه ولی سونی این آی پی رو دوست داره و ول نمیکنه-مثل infamous که سونی دوست داره و ول نمیکنه