اخبار بازی

استودیو Rockstar Games روی چند بازی کار می‌کند

استودیو Rockstar Games روی چند بازی کار می‌کند

وی جی مگ: تا پیش از سال 2013 استودیو Rockstar Games سازنده‌ای به شمار می‌رفت که شعبه‌ها و دفاتر مختلt آن به طور همزمان روی چندین پروژه کار می‌کردند. اما پس از آن تمامی نیروهای این کمپانی متحد و توان خود را برای ساخت GTA 5 به کار گرفتند. اثری که هم‌چنان نیز مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد. به دنبال آن و در بین سال‌های 2013 الی 2018 نوبت به ساخت و عرضه بازی Red Dead Redemption 2 رسید. اکنون بسیاری معتقد هستند تیم سازنده این کمپانی به سراغ پروژع بعدی خود رفته اما شاید تعداد پروژه‌های این استودیو از یک مورد بیشتر باشد.

به گزارش وی جی مگ، Rockstar Games هیچ‌گاه به عنوان توسعه‌دهنده‌ای که تنها روی یک بازی کار کند شناخته نمی‌شد و این تنها باور کسانی است که آثار این کمپانی را از پس از سال‌ 2013 تاکنون دنبال می‌کنند. گزارشات جدیدی که به دست آمده بیان می‌دارد اگرچه استودیو Rockstar Games در پنج شش سال اخیر تنها Red Dead Redemption 2 را عرضه کرده اما شاید این اثر، تنها پروژه‌ای نبوده که این کمپانی روی آن کار می‌کرده است.

به تازگی یکی از کاربران معروف بخش Bully 2 در انجمن Reddit روزمه کاری یکی از کارمندان Rockstar India را کشف و به اشتراک گذاشته که بیان می‌دارد این کمپانی در حال کار روی چندین بازی جدید معرفی نشده است. همان‌طور که پیش از این اعلام کرده بودیم احتمالا یکی از این پروژه‌ها به GTA 6 ارتباط پیدا می‌کند اما توجهات به این موضوع جلب می‌شود که پروژه‌های دیگر چه آثاری خواهند بود. ساخت یک بازی جدید و هم‌چنین کار روی Bully 2 از جمله گزینه‌های احتمالی محسوب می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × یک =

  • امیدوارم نسل بعد midnight club عرضه بشه که به شدت یک بازی ریسینگ خوب مولتی پلتفرم (مایکروسافتی‌ها که forza داشتن)کم بود. مکس‌پین هم که …