اخبار بازی

استودیو Telltale Games: کنسول Nintendo Switch پلتفرم مناسبی برای بازی‌های ما است

استودیو Telltale Games: کنسول Nintendo Switch پلتفرم مناسبی برای بازی‌های ما است

بر خلاف انتظاری که قبل از عرضه Nintnedo Switch وجود داشت، این کنسول توانست با موفقیت‌های خودش تقریبا همه را غافل‌گیر کند. بعد از شکست Wii U کسی فکرش را نمی‌کرد که نینتندو در بازار کنسول‌های خانگی به موفقیت خاصی دست پیدا کند.

در این بین کنسول نینتندو که حالا دارای بازی‌های انحصاری بسیار با کیفیت و خوش ساختی است، نظر استودیو‌های Third Party را برای عرضه بازی‌ها به خود جلب کرده است. یکی از مسئولان استودیوی Telltale Games به تازگی در مصاحبه خود اشاره کرد:« تقریبا امکان عرضه تمام بازی‌های ما برای Nintendo Switch وجود دارد. ما در حال انجام آزمایشات لازم هستیم تا بتوانیم در نهایت بسیاری از هواداران را خوشحال کنیم. Nintendo Switch پلتفرم مناسبی برای بازی‌های ساخته ما است. امکانات این کنسول دقیقا آن چیزی است که با ساز و کار ما هماهنگی بسیار خوبی دارد.»

در این صحبت‌ها اشاراتی به بازی اصلی این استودیو یعنی The Walking Dead شد اما به نظر می‌رسد که هنوز مراحل پورت این بازی برای Switch انجام نشده است. به نظر هم این استودیو فعلا با عجله کار‌های خود را پیش نمی‌برد چون شاید فصل‌های اولیه نیاز به برخی از تغییرات داشته باشند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + هجده =

  • من حقیقتا نظرم خلاف مسئولان استودیوی Telltale Gameهه?
    بازی های اینا رو ps4 افت فریم وحشتناک داره…???من نمیدونم با اون گرافیگ سل شید اشغال چطوری افت فریم داره اخه…
    چرا اخه!؟بخش فنی اینا واقعا چیکار میکنن
    بازیشون رو نینتندو دیدن داره واقعا
    رو ایفونم اومده ولی باز اونم افت فریم داره…
    کلا اصن علاقه ی خاصی به افت فریم دارن

    • بیشتر از افت فریم جایی اذیت میکنه که کلا سکانس عوض میشه،‌ بازی چند ثانیه میره تو کما، همش هم به خاطر انجین به شدت قدیمی هست که استفاده میکنن، رو 360 که فاجعه بود باز روی PS4 بهتر شده

      • اون که دیگه ادمو رسما نابود میکنه….
        حالا جالبه یه جاهایی هست که بازی می پره
        مثلا وسط درگیری طرف میاد یه مشت بزنه گیر میکنه بعد ثانیه ی بعدی بدون اینکه صحنه ی مشتو نشون بده مشت زده میشه تو صورت طرف…سکانسا می پره
        واقعا خیلی حرفه ها???یه بازی بسازی که گیم پلیش رسما تو دیوار ،انتخاباتم که تو نتیجه بازی تاثیر خاصی نداره،فقط یه گرافیکش با توعه که اونم نتونس خوب در بیاریش????
        چرا اخه…