اخبار بازی

اضافه شدن پایانی جدید به Final Fantasy 15

اضافه شدن پایانی جدید به Final Fantasy 15

وی جی مگ: در پنلی شرکت Square Enix در PAX East برگذار شد اطلاعات تازه‌ای از جمله اضافه شدن پایانی جدید به Final Fantasy 15 ارائه شد.

به گزارش وی جی مگ، بر اساس اطلاعات ارئه شده حالا گیمر قابلیت ساختن شخصیت مورد نظر خود با استفاده از بسته الحاقی Comrades را خواهد داشت که حتی در بخش داستانی نیز قابل استفاده است و جایگزین شخصیت Noctis خواهد شد. همچنین گیمر‌ها هر روز یک Treasure Box دریافت خواهند کرد که امکان مخفی‌سازی آن در همه نقاط نقشه وجود دارد. هر روزی که گیمر‌های دیگر نتوانند Treasure Box را پیدا کنند، ارزش آن بیشتر خواهد شد.

ابزار ساخت ماد نیز در بهار به بازی اضافه می‌شود و گیمر‌های پلتفرم PC می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین قابلیت Level Editor نیز به بازی اضافه می‌شود. عرضه این قابلیت به پاییز 2018 موکول شده است. بسته الحاقی Comrades نیز به‌روزرسانی‌های جدیدی که شامل باس‌های ، Raid‌‌ها و چالش‌های جدید خواهد بود. نکته جالب این است که بسته الحاقی Comrades در تابستان به عنوان یک بازی جداگانه در تابستان امسال عرضه خواهد شد. اطلاعاتی در مورد قسمت‌های جدید DLC منتشر شده است. این بسته‌های الحاقی شامل اضافه شدن پایانی جدید به Final Fantasy 15 خواهد بود که بسیاری منتظر آن بودند. البته این پایان جایگزین پایان قبلی نخواهد شد اما چالشی جدید برای افرادی هست که منتظر آن بودند. همچنین بسته‌های الحاقی به نام Episode 1 Ardyn، Episode Aranea، Episode 2 Luna و Episode 3 Noctis نیز مورد تایید قرار گرفتند که در سال 2019 منتشر خواهند شد.

همکاری با بازی Shadow of the Tomb Raider نیز مورد تایید قرار گرفت اما اطلاعات بیشتر در این مورد در آینده منتشر خواهد شد.

منبع: Dualshockers

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 20 =