اخبار بازی

اطلاعاتی از بازی جدید سازندگان بازسازی Shadow of the Colossus

اطلاعاتی از بازی جدید سازندگان بازسازی Shadow of the Colossus

وی جی مگ: در حالی که پیش از این می‌دانستیم استودیو Bluepoint Games که به عنوان سازندگان بازسازی Shadow of the Colossus شناخته می‌شوند در حال کار روی یک بازسازی دیگر و عرضه یک عنوان قدیمی برای پلتفرم‌های جدید هستند اکنون یکی از اعضای این مجموعه توضیحاتی در خصوص پروژه بعدی شان ارائه کرد.

به گزارش وی جی مگ، پیتر دالتون کارگردان فنی و تکنیکی در جریان رویداد GDC توضیحاتی در خصوص پروژه آینده این تیم و مقیاس آن به اشتراک گذاشت. «در رابطه با Shadow of the Colossus ما آن را یک ریمستر به شمار نمی‌آوریم. بلکه به دلیل پیچیدگی‌هایی که این پروژه داشت آن را یک ریمیک یا بازسازی خطاب می‌کنیم. اکنون برای پروژه بعدی‌مان هم می‌توان آن را بازنگری یک اثری که پیش از منتشر شده عنوان کنیم. به این امید که این پروژه از آنچه که ما برای Shadow of the Colossus انتظار داشتیم امکان‌پذیر است نیز فراتر برود.»

سازندگان بازسازی Shadow of the Colossus در استودیو Bluepoint Games که روی مجموعه Uncharted: The Nathan Drake Collection و هم‌چنین Gravity Rush Remastered کار کردند یکی از بهترین توسعه‌دهندگان در زمینه ساخت و عرضه عناوین قدیمی برای پلتفرم‌های نسل جدید به شمار می‌روند. در حالی که هنوز چیزی در رابطه با پروژه بعدی این استودیو مشخص نیست اما گمانه‌زنی بسیاری به ساخت بازسازی بازی Demon’s Souls محصول استودیو FromSoftware که به صورت انحصاری برای PS3 عرضه شده بود اشاره می‌کند.

با توجه به این که سرورهای این بازی مدتی پیش خاموش شدند بسیاری درخواست ساخت ریمیک یا عرضه مجدد آن را داشتند. در این حال هیدتاکا میازاکی کارگردان FromSoftware هم مدتی پیش اظهار کرد اگرچه علاقه زیادی به دیدار مجدد با ساخته‌های قبلی‌اش را ندارد اما در خصوص ساخت و بازسازی آن‌ها توسط استودیوهای دیگر مشکلی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 2 =