اخبار بازی

اطلاعاتی از داستان و گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order لو رفت

اطلاعاتی از داستان و گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order لو رفت

وی جی مگ: زمانی زیادی تا اولین نمایش بازی جدید استودیو Respawn Entertainment باقی نمانده و در شرایطی که اولین پوستر Star Wars Jedi: Fallen Order پیش از نمایش این اثر لو رفته، اینبار کاربرهای ردیت مدعی انتشار اطلاعات داستانی و مرتبط به گیم‌پلی این بازی شده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، جزئیات به دست آمده از مجموعه اطلاعاتی که پیرامون گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order لو رفته نشان می‌دهد که در این اثر همواره شاهد حضور یک یار کمکی در قالب رباتی هستیم که پشت بدن شخصیت اصلی قرار می‌گیرد.

در بخش دیگری از جزئیات گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order به این موضوع اشاره شده که استودیو Respawn Entertainment سعی کرده از ساختاری شبیه به بازی Dark Souls و Sekiro برای جاخالی دادن از حملات را در این اثر به وجود آورد. آنها سعی داشته‌اند حسی کاملا شبیه به یک Jedi را در ساخته خود ایجاد کنند و احتمالا باید شاهد حضور قابلیت راه رفتن روی دیوار نیز باشیم.

در کنار لو رفتن اطلاعات گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order، کاربرهای ردیت به این موضوع اشاره داشته‌اند که داستان این عنوان در مجموعه اصلی Star Wars قرار می‌گیرد و گیمر می‌تواند در ساختاری نیمه Open World به سیاره‌های مختلف سفر کرده و ماموریت‌های مختلف را انجام دهد.

در نهایت باید به این نکته اشاره داشت که شایعات از ساخته شدن Star Wars Jedi: Fallen Order توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 خبر می‌دهند که با توجه به سیاست‌های اخیر EA کمی عجیب و دور از انتظار به نظر می‌رسد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + نوزده =