اخبار بازی

اطلاعاتی از محتویات بازی Divinity Original Sin 2 Definitive Edition

اطلاعاتی از محتویات بازی Divinity Original Sin 2 Definitive Edition

وی جی مگ: در به‌روزرسانی اطلاعات صفحه Kickstarter بازی Divinity Original Sin 2 Definitive Edition استودیوی Larian اطلاعات جدیدی از نسخه کنسولی که در پایان ماه آگوست منتشر خواهد شد، منتشر کرد.

به گزارش وی جی مگ، نسخه‌های کنسولی توسط Bandai Namco در روز 31 آگوست منتشر خواهد شد. نکته جالب این است که Divinity Original Sin 2 Definitive Edition برای تمام افرادی که نسخه اصلی را روی PC تهیه کردند نیز به صورت رایگان هدیه داده می‌شود. سازندگان مدعی شدند که هزاران تغییر در این نسخه ایجاد شده است. اول از همه در بخش روایت داستانی اشاره شد که آنها از ضعف Act سوم بازی از دید گیمر‌ها خبر دارند. بیش از 150 هزار کلمه دیالوگ تغییر کردند تا بهتر باشند و همچنین 130 هزار کلمه جدید به دیالوگ‌ها با صداگذاری کامل اضافه شدند.

همچنین ماموریت‌های Origin برای هر شخصیت بهبود پیدا کردند تا تجربه بهتری به گیمر ارائه کنند. همچنین بخش راهنما به ابتدا بازی اضافه شده است. تیم سازنده همچنین سعی کرده تا با بهبود دادن بخش مبارزات سورپرایز‌های جدیدی برای هواداران داشته باشد. حتی بخش‌های مبارزه جدیدی به این نسخه اضافه شده است. همچنین درجه سختی جدیدی به اسم Story Mode به بازی اضافه شده که حتی از Explorer Mode نیز آسانتر خواهد بود. امکان تغییر درجه سختی در هر نقطه از بازی وجود دارد. عملکرد این نسخه نسبت به نسخه اصلی بسیار بهتر شده و همچنین قطعات موسقی جدیدی به آن اضافه شدند. نسخه PC این بازی که سال گذشته منتشر شد از وب سایت وی جی مگ، نمره 95 را دریافت کرده است.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 18 =