اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از بازیگرهای فیلم سینمایی Sonic

اطلاعاتی جدید از بازیگرهای فیلم سینمایی Sonic

وی جی مگ: روز گذشته خبر دادیم که پال راد ستاره فیلم سینمایی Ant-Man به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی Sonic انتخاب شده اما امروز گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد حضور راد در این فیلم قطعی نیست و همچنان تعدادی بازیگر دیگر نیز برای ایفای نقش تام در فیلم سینمایی Sonic در نظر هستند.

به گزارش وی جی مگ، روز گذشته برنامه Hashtag اعلام کرد که پال راد نقش اصلی را برعهده گرفته اما امروز کمپانی پارامونت اعلام کرد که چنین موضوعی تایید شده نیست و همچنان بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی Sonic انتخاب نشده. در حال حاضر اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که چهره‌های دیگری همچون جک بلک، اد هلمز، اوون ویلسون و جیسون سیگال گزینه‌های دیگر پارامونت برای انتخاب بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی Sonic هستند. با این حال شایعه‌ای جدید به این موضوع اشاره دارد که جیمز مارسدن یکی از بازیگرهای اصلی سریال تلویزیونی Westworld که نقش شخصیت تدی را ایفا می‌کند نیز به عنوان گزینه مد نظر سازندگان این فیلم شناخته می‌شود.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد فیلم سینمایی Sonic که با نام کامل Sonic the Hedgehog شناخته می‌شود در نوامبر سال 2019 اکران می‌شود و همچنان صداگذار Sonic در آن انتخاب نشده. اثری که شاید بتواند وضعیت بازی فیلم‌ها را بهبود دهد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =