اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از روند توسعه بازی System Shock

اطلاعاتی جدید از روند توسعه بازی System Shock

وی جی مگ: استودیو Nightdive Studios اطلاعاتی جدید از روند توسعه بازی System Shock به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات که طی به‌روزرسانی ماه جولای منتشر شده شامل تعدادی اسکرین‌شات و موارد جالب بیشتری است.

به گزارش وی جی مگ، طی انتشار این به‌روزرسانی استودیو Nightdive Studios مدعی شده است که آن‌‌ها مشغول کار روی نقطه‌عطف بزرگی تحت نام “ماجراجویی تست آلفا” برای ماه سپتامبر هستند که طی آن حامیان بازی قادر خواهد بود به صورت آزادانه در محیط Citadel بدون حضور هیچ دشمنی به جستجو بپردازند، آیتم‌های مختلف را بردارند، به نوارهای صوتی گوش دهند، ایمیل‌ها را بخوانند و درست به مانند بازی اصلی اهداف بازی را تکمیل کنند و سطح سختی آن روی صفر تنظیم شده است.

تعدادی اسکرین شات‌ نیز به اشتراک گذاشته شده و Nightdive اظهار کرده که آن‌ها انتظار دارند تا پایان ماه سپتامبر کار طراحی مراحل را به اتمام برسانند. هم‌چنین بافت‌های بازی اصلی System Shock که با استفاده از تکنیک پردازشی PBR و نورپردازی اصلاح شده‌اند تا دقیقا ظاهری به مانند بازی اصلی داشته باشند روی نسخه بازسازی اعمال نمایند. تیم سازنده تاکید داشته که تصاویر منتشر شده از نسخه اصلی بازی هستند و بیان‌گر کیفیت نهایی نسخه بازسازی نخواهند بود. این نکته نه تنها باعث می‌شود “ماجراجویی تست آلفا” مهیج‌تر شود بلکه رونوشتی را در اختیار تیم سازنده قرار می‌دهد تا با استفاده از آن بتوانند طراحی هنری، نورپردازی، طراحی مراحل و سایر موارد بازی را به‌روزرسانی کنند. به نظر می‌رسد روند توسعه بازی System Shock به خوبی دنبال می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 6 =