اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از کنسول Intellivision

کنسول Intellivision

وی جی مگ: در تاریخ 30 می، شرکت سرگرمی‌های Intellivision برنامه‌های خود را برای عرضه کنسول جدید اعلام کردند که این کنسول بر روی سه چیز تمرکز دارد. سادگی، مقرون به صرفه بودن، خانوادگی و سرگرم کننده. در حالی که این کمپانی تا تاریخ 1 اکتبر هیچ اطلاعاتی از کنسول خود منتشر نخواهد کرد، در مصاحبه‌ای با IGN اطلاعاتی از سیستم کنترل کنسول، بازی‌هایی که برای این کنسول منتشر خواهند شد و … به دست آمد.

به گزارش وی جی مگ، وقتی صحبت بازی‌ها می‌شود، این کنسول بر روی سادگی، خانوادگی و دوستانه بودن تمرکز دارد پس عناوینی که برای این کنسول عرضه می‌شوند برای کسانی که گیمر نیستند مناسب است چرا که به راحتی می‌توانند با این کنسول ارتباط برقرار کنند مانند کنسول Wii.

همچنین به این اشاره شد که شرکت Intellivision به دنبال عناوین کلاسیک مانند Shark! Shark! است و اینگونه بازی‌ها را برای مخاطبین مدرن به روز رسانی می‌کند. Tommy Tallarico توضیحاتی در مورد این کنسول ارائه داد که در ادامه می‌خوانید:

Shark! Shark! یک بازی بسیار سرگرم برای مردم است. شما یک ماهی کوچک هستید که می‌توانید ماهی‌های کوچکتر را بخورید تا بزرگتر شوید و شما می‌خواهید به بزرگ شدن ادامه دهید پس باید ماهی بیشتری بخورید. این بازی ظاهر ساده‌ای دارد پس باید گرافیک بازی را به روزرسانی کنیم، اگر این به روز رسانی باعث شود که بازی خشن به نظر برسد و درجه سنی E دریافت نکند پس راهی کنسول ما نمی‌شود. اگر نتوانید بازی را در 10 ثانیه توضیح دهید یا بازی به راهنما نیاز داشته باشد، این بازی در سیستم ما جایی ندارد همچنین بازی‌های سه بعدی نیز برای کنسول عرضه نمی‌شوند. ما قصد این را نداریم تا با کمپانی Nintendo رقابت کنیم و یا نسخه بعدی از Zelda را بسازیم و همچنین به دنبال دنیاهای سه بعدی نیستیم.

به عقیده Tommy Tallarico یکی ازنکات برجسته این کنسول، کنترلر آن است که الهام گرفته از نسخه‌ اوریجینال است. نسخه اوریجینال کنترلر پدهایی با پوشش‌های گرافیکی داشت اما در نسخه جدید، تاچ اسکرین جایگزین این روکش‌ها شده است. Tallarico فکر می‌کند که این طرح کمتر از طرح دسته کنسول PS4 مرعوب کننده است.

Intellivision دارای 16 حالت گردی شکل بود پس شما می‌توانستید یک کنترلر را به هر کسی بدهید و نیازی نبود تا آن‌ها چیزی در مورد نحوه کنترل کردن بدانند. می‌خواهیم از کنترلری با حالت گرد استفاده کنیم ولی از کنترلرهای معمولی بهتر خواهند بود.

یک نوع از گیم‌پلی را در نظر بگیرید با قابلیت‌های ساده، چون بازی بسیار ساده‌ای است. یک صفحه گرد و یک تلفن هوشمند ولی این تلفن هوشمند کمی گردتر و دکمه‌های آن لمسی است.این تلفن مسطح و زیبا است که زمخت و سیاه نیست.

پس وقتی شما یک دسته PlayStation را در دست یک فردی که گیمر نیست قرار می‌دهید، به سرعت وحشت می‌کند چرا که ترسناک به نظر می‌رسد و دکمه‌های زیادی دارد. کنترلر Intellivision بسیار دوستانه است که هر کسی می‌تواند به سرعت آن را درک کند و این چیزی است که ما را متفاوت می‌کند.

البته نظر Tallarico  کاملا شخصی است و مختص افرادی با طرز فکر خودش است چرا که کنسول PS4 طرفداران زیادی از جمله گیمرهای جدید دارد که همگی از این کنسول و کنترلر آن لذت می‌برند.

وقتی که در مورد امکان پیش خرید و سرمایه گذاری صحبت شد، او در جواب گفت که من از کسی نمی‌خواهم تا پول خود را برای این کنسول خرج کند تا زمانی که با آن بازی نکرده. اگر منتظر اطلاعات بیشتری هستید و به این کنسول علاقه‌مند شدید باید تا 1 اکتبر صبر کنید تا ببینیم به چه نوع کنسولی آشنا می‌شویم.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × یک =