اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از Prey 2 که چند سال پیش کنسل شد

اطلاعات جدیدی از Prey 2 که چند سال پیش کنسل شد

وی جی مگ: اطلاعات جدیدی از Prey 2 که چند سال پیش کنسل شد در اختیار گذاشته شد. پیش از عرضه ریبوت Prey در سال گذشته توسط Bethesda Softworks، ادامه‌‌‌ای بر عنوان اصلی این بازی که در سال 2006 منتشر بود در حال ساخت بود. همان‌طور که اطلاع دارید Prey 2 هزگر منتشر نشد. این بازی که با چندین نمایش نیز در هنگام پروسه ساخت خود همراه بوده اما سرانجام فرآیند توسعه آن در سال 2014 متوقف شد.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی ویدیویی منتشر شده که حاوی اطلاعات جدیدی از Prey 2 کنسل شده است. این ویدیو به لطف شخصی به نام Andrew Borman لیک شده که سرپرست بخش بازی‌های دیجیتال در موزه‌ای در شهر نیویورک است. تقریبا یک دقیقه از این ویدیو برای Borman فرستاده شده در حالی که وی اظهار می‌کند این موضوع هیچ ارتباطی به شغل او ندارد.

در این ویدیو عمدتا بخش مبارزات بازی و سلاح‌هایی که در Prey 2 در اختیار پلیر قرار می‌گرفت به نمایش گذاشته شد. محیط جالب بازی نیز از دیگر موارد به نمایش گذاشته شده در این ویدیو بود که در یک سیاره بیگانه واقع شده بود. تمامی این موارد  با آنچه که پیش از کسنل شدن فرآیند ساخت Prey 2 منتشر شده بود تفاوتی نداشته اما با توجه به این که دیگر هیچ نمایشی از Prey 2 در دسترس نمی‌باشد این ویدیو جدید می‌تواند بسیار قابل توجه باشد.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 5 =