اخبار بازی

اطلاعات جدید از لیست شخصیت‌های Marvel vs. Capcom Infinite

اطلاعات جدید از لیست شخصیت‌های Marvel vs. Capcom Infinite 1

ماه پیش بود که ساخت بازی Marvel vs. Capcom Infnite تایید شد. این بازی در حال حاضر برای عرضه روی کنسول‌های نسل حاضر و PC در حال ساخت است.

بعد از معرفی شدن این بازی اطلاعات زیادی منتشر نشد و ما جزئیات زیادی در مورد این اثر و حتی لیست شخصیت‌های آن را در اختیار نداریم. البته این لیست مطمئنا شامل بازگشت شخصیت‌هایی خواهد شد که دوست‌داران بازی مدت‌ها خواستار بازگشتشان بودند. همچنین شخصیت‌های جدیدی به این لیست اضافه می‌شود و حالا به نظر می‌رسد که کپکام قصد دارد چند شخصیت غافل‌گیر کننده را نیز به این لیست اضافه کند. یکی از اعضای فروم NeoGAF با نام Ryce که سابقه پیش‌بینی ساخت این بازی را در کارنامه دارد به تازگی در مورد لیست شخصیت‌ها سخن گفته است.

او اشاره کرده است:« انتظار برای منتشر شدن اطلاعات جدید از بازی بسیار سخت است اما من قول دادم که در مورد شخصیت جدید اضافه شده به بازی صحبت نکنم و حتی به فیلم یا بازی‌ای که از آن برداشت شده اشاره نکنم. ولی این را بدانید که شخصیت جدید به صورت قطعی یک شخصیت منفی خواهد بود. من می‌دانم که کپکام شخصیت‌های منفی زیادی دارد که می‌تواند از آنها استفاده کند اما من حق صحبت بیشتر در این مورد را ندارم.»

همچنین Ryce در مورد ویژگی جدیدی در بازی صحبت کرد که به نظر او انیماتور‌های این بازی به خاطر آن باید تشویق شوند. لیست شخصیت‌ها قطعا بسیار خوب خواهد بود. همچنین Ryce در مورد عکس جدیدی که از لیست شخصیت‌های این بازی لیک شده است صحبت کرد و به همه اطمینان خاطر داد که این عکس جعلی است. Marvel vs. Capcom Infinite در اواخر سال 2017 برای کنسول‌ها و PC منتشر خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 14 =