اخبار بازی

اطلاعات جزئی‌تر از طراحی شخصیت‌های Final Fantasy 7 Remake

اطلاعات جزئی‌تر از طراحی شخصیت‌های Final Fantasy 7 Remake

وی جی مگ: بازی مورد انتظار Final Fantasy 7 Remake هم‌چنان برای کنسول PS4 در حال ساخت بوده و ظاهرا طراحی شخصیت Cloud به نسبت نمایش‌های قبلی بازی متفاوت خواهد بود.  به گفته کارگردان بازی Tetsuya Nomura، نه تنها این مورد بلکه طراحی سایر شخصیت‌ها نیز به مانند نسخه اصلی بازی خواهد بود.

رونمایی از طراحی‌های جدید شخصیت‌ها در نمایشگاه Farewell Stories که به منظور سالگرد 30 سالگی سری Final Fantasy در توکیو برگذار شده انجام گرفته است. به گزارش وی جی مگ، به گفته‌ طرفداران بازی، اسکرین شات‌های نمایش داده شده با کانسپت آرت‌ها و نمایش‌های قبلی بازی در تضاد بوده و دچار تغییراتی شده است. Naoki Hamaguchi از طراحان بازی در واکنش به این امر نیز گفته طراحی Cloud بسیار شبیه نسخه قبلی بازی شده است.

طراحی سایر شخصیت‌ها نیز تکامل بیشتری پیدا کرده و حال جزییات بکار رفته در طراحی شخصیت‌های Biggs، Wege و Jessie با گذشته تفاوت‌هایی دارد. این شخصیت‌ها اکنون جذاب‌تر و با طراوت‌تر به نظر می‌رسند.

Final Fantasy 7 Remake ابتدا در تاریخی نامشخص برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد در حالی که احتمال عرضه آن برای سایر پلتفرم‌ها نیز وجود خواهد داشت.

اطلاعات جزئی‌تر از طراحی شخصیت‌های Final Fantasy 7 Remake

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + 3 =