اخبار بازی

اطلاعات منتشر شده از نسخه‌ی Xbox One بازی Final Fantasy 7 Remake یک اشتباه بود

اطلاعات منتشر شده از نسخه‌ی Xbox One بازی Final Fantasy 7 Remake یک اشتباه بود 1

وی جی مگ: بدون شک Final Fantasy 7 Remake یکی از مورد انتظار ترین عناوین حال حاضر در دنیای گیم به حساب می‌آید و سال 2020 را با یک طوفان بزرگ برای دارندگان PlayStation 4 آغاز خواهد کرد. همچنین به نظر می‌رسد که این طوفان، فعلا فقط به سمت PS4 خواهد وزید و نسخه‌های دیگر این بازی، فعلا فقط درحد شایعه می‌باشند.

طبق پست جدیدی که چندی پیش توسط اکانت شعبه‌ی آلمانی Xbox در فیس بوک منتشر شد، اعلام گردید که قرار است این عنوان در هنگام انتشار جهانی، برای کنسول Xbox One نیز منتشر گردد. اما حالا مشخص شد، که این پست (که بعد از مدت کوتاهی حذف گردید)، چیزی جز یک اشتباه نبوده است. Maxi Graff، مدیر بخش بازاریابی و اطلاع رسانی شعبه‌ی آلمان Xbox، طی یک پست از طریق توییتر و با اکانت شخصی خود، اعلام کرد که این جریان، یک اشتباه توسط تیم بازاریابی این شعبه بوده و پست مربوطه، حذف گردیده است.

با همه‌ی این گفته ها، باتوجه به میزان محبوبیت و بزرگ بودن این عنوان در صنعت گیم، هنوز هم بسیار امکان پذیر است که Final Fantasy 7 Remake، یک انحصاری برای PS4 باقی نماند. اما طبق اطلاعات رسمی‌ای که فعلا در دسترس هستند، این عنوان فقط برای PS4 و در تاریخ 3 مارچ 2020 برابر با 13 اسفند 1398، منتشر خواهد گردید.

منبع: Gamingbolt

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + شش =