اخبار بازی

اطلاعات Predator VR برای Playstation VR لو رفت

اطلاعات Predator VR برای Playstation VR لو رفت

وی جی مگ: به نظر می‌رسد بازی جدید Predator VR برای Playstation VR در دست ساخت بوده و قرار است به زودی منتشر شود. لیست تروفی از این بازی با نام مذکور در وبسایت Exophase ظاهر شده که نشان می‌دهد بازی در آینده‌ای نزدیک برای هدست واقعیت مجازی سونی عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که می‌دانید لیست تروفی‌های یک اثر زمانی انتشار می‌یابد که بازی در آستانه عرضه قرار داشته باشد. به همین علت ظاهرا فاصله چندانی با انتشار Predator VR که حتی تاکنون معرفی نیز نشده نخواهیم داشت. با توجه به این که نمایشگاه E3 در ماه آینده برگزار می‌شود فرصت خوبی فراهم می‌شود تا ضمن رونمایی از این اثر، اطلاعاتی نیز از آن در دسترس قرار بگیرد. با این حال، این موضوع زمانی به وقوع می‌پیوندد که ساخت و عرضه Predator VR برای Playstation VR به صورت انحصاری برنامه‌ریزی نشده باشد زیرا همان‌طور که می‌دانید در این نمایشگاه شاهد حضور کمپانی سونی نخواهیم بود.

با بررسی لیست تروفی منتشر شده اطلاعات جزئی در خصوص این عنوان به دست می‌آید. برای مثال Predator VR شامل بخش تک‌نفره، بخش چند نفره و یک بخش Horde Mode خواهد بود. در بخش چند نفره پلیر می‌تواند هم در نقش انسان‌ و هم در نقش Predator قرار گرفته و از این رو یک تجربه نامتقارن را بازی کند. جهت یادآوری باید اشاره شود که مدتی پیش شاهد معرفی بازی Predator: Hunting Grounds توسط استودیو Illfonic بودیم که با همکاری سونی و Fox تولید می‌شد و قرار است سال آینده عرضه شود.

با توجه به این که لیست تروفی بازی واقعیت مجازی مورد بحث منتشر شده و احتمالا به زودی هم انتشار می‌یابد بعید به نظر می‌رسد این بازی با Predator: Hunting Grounds ارتباطی داشته باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 6 =