اخبار بازی

اعلام برنامه انتشار بسته‌های قابل دانلود Battlefield 5

اعلام برنامه انتشار بسته‌های قابل دانلود Battlefield 5

وی جی مگ: امروز کمپانی DICE برنامه کامل بسته‌های قابل دانلود Battlefield 5 و محتویاتی که به دنبال انتشار بخش بتل رویال تا پایان سال برای بازی عرضه می‌شوند را به اشتراک گذاشت. قرار است محتویات رایگانی به عنوان بخشی از کمپین Tides of War به بازی افزوده شود.

به گزارش وی جی مگ، با انتشار Chapter 3: Trial by Fire در روز 25 مارچ بخش بتل رویال تحت عنوان Firestorm برای بازی عرضه شده و Battlefield را به نوعی بازسازی می‌کند. این بخش پس از انتشار بهبود پیدا کرده و گسترده‌تر می‌شود. برای مثال در ماه آپریل برای مدت زمانی محدود بازی به صورت دو نفره در دسترس قرار می‌گیرد. برای طرفداران Co op چالش‌های بیشتری در راه بوده، Combined Arms به‌روزرسانی شده، دو ماموریت به نقشه Fjell 652 اضافه شده و یک حالت هاردکور نیز شامل محتویات بازی خواهد بود. رویدادها، ماموریت‌ها و بخش‌های کاملا جدید نیز از دیگر موارد قابل اشاره است.

با انتشار Chapter 4: Defying the Odds در ژوئن 2019، راه‌های جدیدی برای تجربه Battlefield 5 معرفی می‌شود. طرفداران نبردهای تن به تن مسلما از این چپتر استقبال کرده و یک نقشه و یک حالت گیم‌پلی جدید نیز در راه خواهد بود. در این بخش جدید گیم‌پلی بازی روی حالت نبرد 5 در مقابل 5 در محیط‌های بسته و تنگ تمرکز می‌کند. نام این بخش هنوز اعلام نشده و نقشه جدید اشاره شده نیز طراحی شهری خواهد داشت. به‌علاوه اپیزود چهارم نقشه Marita را به بازی اضافه می‌کند که طی آن پلیرها می‌توانند برخورد نیروهای مختلف در سال‌های 1940 در یونان را تجربه کنند.

جزئیات چندانی از چپتر پنجم به اشتراک گذاشته نشد اما قرار است فصل تازه‌ای از درگیری‌ها روی خشکی، دریا و آسمان را در بازی پیاده‌سازی کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 1 =