اخبار بازی

اعلام تاریخ برگزاری BlizzCon 2018

وی جی مگ: کمپانی Blizzard به صورت رسمی تاریخ برگزاری BlizzCon 2018 را اعلام کرد. برای بار دیگر بزرگ‌ترین مراسم سالیانه بلیزارد در مرکز نمایشگاهی آناهایم طی روزهای دوم و سوم نوامبر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در آن می‌توانند با هزینه‌ای 199 دلاری بلیط خود را در 9 ماه می خریداری کنند.

به گزارش وی جی مگ، معمولا BlizzCon از این جهت که اخبار مهمی از بازی‌های Blizzard در آن اعلام می‌شود، اهمیت بالایی به خصوص برای طرفداران این کمپانی دارد. در حال حاضر این کمپانی‌ بازی‌هایی همچون World of Warcraft، Diablo، Heroes of the Strom، Overwatch و Starcraft 2 را دارد و می‌توان برای تمامی آنها منتظر معرفی محتوایی جدید باشیم. از سوی دیگر در جریان این کنفرانس مسابقات مختلفی برای Heroes of the Storm، World of Warcraft و Overwatch نیز برگزار می‌شود.

باید منتظر ماند و دید که Blizzard امسال چه چیزی برای BlizzCon 2018 آماده کرده. بسیاری از گیمرها انتظار دارند که بالاخره در این مراسم شاهد معرفی قسمت جدید Warcraft یا Diablo باشند. بازی‌های پرطرفداری که فعلا خبری از ساخت نسخه‌های جدید آنها نیست. از سوی دیگر در مراسم امسال Blizzard به احتمال فراوان جزئیات بیشتری را از بسته اضافه شونده جدید World of Warcraft ارائه می‌کند. بسته‌ای که تحت عنوان Battle for Azeroth شناخته می‌شود.

منبع: Gamingbolt

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + بیست =