اخبار بازی

اعلام تاریخ شروع Early Access بازی Dreams

اعلام تاریخ شروع Early Access بازی Dreams

وی جی مگ: به دنبال برگزاری نسخه بتا خصوصی بازی Dreams در ابتدای سال گذشته، استودیو Media Molecule اعلام کرد بازی در فصل بهار وارد فاز Early Access می‌شود. اکنون طی یک به‌روزرسانی انجام شده در PlayStation Blog، تاریخ شروع Early Access بازی Dreams برابر با 16 آپریل (27 فروردین) اعلام شد.

به گزارش وی جی مگ، در نسخه Early Access بازی Dreams بخش داستانی نهایی بازی وجود نخواهد داشت. هم‌چنین در این نسخه خبری از بخش واقعیت مجازی و برخی موارد دیگر نیز نخواهد بود. با این حال محتویات بسیار دیگری مانند مجموعه کامل ابزارهای بازی برای ساخت، اشتراک آثار با دیگران، ابزارهای تعاملی، بازی‌های آرکید و محتویات اضافی و از پیش تولید شده توسط استودیو Media Molecule در دسترس قرار می‌گیرند. تمامی پیشرفت‌هایی که در Early Access حاصل شده قابل انتقال به نسخه نهایی خواهد بود که البته هنوز زمان انتشار آن اعلام نشده است.

نسخه Early Access عنوان Dreams از طریق PlayStation Store با قیمت 30 دلار در مناطق آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند و تمام مناطق اروپایی در دسترس قرار می‌گیرد. با این حال دسترسی به این نسخه محدود بوده و استودیو سازنده تاکید داشته افرادی که مایل به تجربه آن هستند هرچه زودتر آن را خریداری کنند. Media Molecule هم‌چنین تایید کرد افرادی که نسخه Early Access را تهیه و خریداری کنند در هنگام عرضه نسخه نهایی بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. لازم به ذکر است این نسخه شامل هیچ گونه قرارداد عدم افشای اطلاعات نمی‌شود. بنابراین به راحتی می‌توان از آن در وبسایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی، ویدئو و جزئیات مختلف به اشتراک گذاشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 13 =