اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه آخرین قسمت Batman: The Enemy Within

اعلام تاریخ عرضه آخرین قسمت Batman: The Enemy Within

وی جی مگ: تاریخ عرضه آخرین قسمت Batman: The Enemy Within ساخته استودیو Telltale Games اعلام شد و داستان شوالیه تاریکی و شهر گاتهام را در این بازی به سرانجام خود می‌رساند. ظبق اعلام سازنده بازی ظاهر پلیرها با پایان‌های بسیاری متفاوتی نیز در آخرین قسمت عنوان نام‌برده مواجه خواهند شد.

به گزارش وی جی مگ، با اعلام Telltale Games پنجمین و آخرین قسمت از Batman: The Enemy Within تحت عنوان Same Stitch در تاریخ 27 مارچ 2018 (7 فروردین 97) برای پلتفرم‌های  iOS، Mac، PC، Xbox One، PS4 و Android عرضه می‌شود.

علاوه‌بر اعلام تاریخ انتشار، استودیو Telltale Games اضافه کرد قسمت نهایی این بازی یکی از جاه‌طلبانه‌ترین اپیزودهایی است که آن‌ها تا به حال ساخته و دو پایان کاملا متفاوت را برای شخصیت John Doe که The Joker این بازی محسوب می‌شود شامل می‌شود. پلیرها با توجه به انتخاب‌هایی که در طول قسمت‌های پیشین Batman: The Enemy Within داشته‌اند با پایان‌های متفاوت بازی مواجه خواهند شد. به طور کلی قسمت نهایی این بازی زمانی معادل سه ساعت و نیم محتویات را در خود به همراه خواهد داشت که در دو خط داستانی کاملا مجزا روایت می‌شود.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + 15 =