اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی Boundless

اعلام تاریخ عرضه بازی Boundless

وی جی مگ: بعد از مدتی بی‌خبری از بازی Boundless که مدت زیادی بود پلیر‌ها را منتظر گذاشته بود ، بالاخره شرکت Square Enix اعلام کرد که بازی Boundless در ماه سپتامبر برای پلتفرم‌های PC و PS4 منتشر خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، James Austin کارگردان استودیوی Wonderstruck صحبت‌هایی در مورد عرضه بازی کرد و در مورد نسخه دسترسی زودرس بازی گفت که ما پلیرها را در این بازی دیدیم که شکوفا شدند و دنیا را تکامل دادند. حال که قرار است بازی در ماه سپتامبر منتشر شود، ما هیجان زده هستیم چرا که قرار است نسخه کامل بازی به دست پلیرها برسد و می‌توانند بیشتر به ساخت و ساز بپردازند.

در این بازی پلیر می‌تواند با سلیقه خود سیاره‌ای بسازد و به بقیه ملحق شود واگر پیشرفت کند می‌تواند سیاره خود را به عنوان پایتخت دنیا ارتقا دهد. سیستم ساخت و ساز بازی بسیار جذاب است و پلیر می‌تواند اسلحه، ساختمان، ابزار و… بسازد. بازی دارای سیستم ارتقا برای کارکتر است و با امتیازات تجربه به دست آمده می‌توان کارکتر را به هر شکلی که پلیر می‌خواهد ارتقا داد. با شرکت کردن در مسابقه‌ها می‌توان امتیاز تجربه به دست آورد و همچنین این مسابقه‌ها دارای جوایزی هستند. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی این است که می‌توان بین دنیا‌های بازی پورتالی ایجاد کرد تا پلیر بتواند به سرعت به مکان مورد نظر سفر کند همچنین می‌توان آیتم‌ها را مبادله کرد یا آن‌ها را به فروش رساند.

بازی Boundless در تاریخ 11 سپتامبر برای پلتفمرهای PC وPS4 منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 5 =