اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی Kingdom Hearts 3 در ماه آینده

اعلام تاریخ عرضه بازی Kingdom Hearts 3 در ماه آینده

وی جی مگ: به گفته کارگردان بازی تاریخ عرضه بازی Kingdom Hearts 3 طی چند هفته آینده اعلام خواهد شد. هواداران سری Kingdom Hearts بیشتر از ده سال است که منتظر عرضه آخرین نسخه اصلی از این سری نقش آفرینی محبوب هستند. در حالی که مدت‌هاست اعلام شده سومین نسخه ازین سری در سال جاری منتشر می‌شود اما به نظر می‌رسد سرانجام تاریخ عرضه بازی Kingdom Hearts 3 در ماه آینده به صورت دقیق اعلام می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات منتشر شده توسط Eurogamer، طی رویدادی که اخیرا توسط شرکت Square Enix برای Kingdom Hearts 3 برگزار شد رسانه‌‎های مختلف توانستند بخشی از این عنوان مورد انتظار را تجربه نمایند. در این میان کارگردان بازی آقای Tetsuya Nomura در پنلی اظهار کرد تاریخ عرضه بازی Kingdom Hearts 3 طی چند هفته پیش‌رو در ماه آینده اعلام می‌گردد.

Nomura ادامه داد رونمایی از تاریخ انتشار این عنوان مورد انتظار در اوایل ماه آینده صورت می‌گیرد. هم‌چنین ادامه داد تیم سازنده مشغول اعمال آخرین تغییرات در بازی بوده و آن‌ها به عرضه بازی در زمانی که در نظر گرفته‌اند کاملا امید دارند.

به نظر می‌رسد شرکت Square Enix رونمایی از تاریخ انتشار این اثر را برای کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2018 نگه داشته است تا حسابی با اعلام این موضوع، اشتیاق طرفداران را به نهایت خود برساند.

Dualshockers

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =