اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit

اعلام تاریخ عرضه بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit

وی جی مگ: هفته گذشته در جریان کنفرانس Xbox در E3 2018 بازی جدید استودیو Dontnod Entertainment و کمپانی Square Enix با نام The Awesome Adventures of Captain Spirit معرفی شد. بازی تک قسمتی که در مجموعه Life is Strange قرار می‌گیرد و احتمالا وظیفه آماده کردن گیمرها برای فصل دوم این مجموعه را برعهده دارد.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که چیزی تا پایان ماه جاری میلادی باقی نمانده، سازندگان بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit اعلام کرده‌اند که این بازی در انتهای ماه ژوئن برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود. البته اعلام شده که تاریخ عرضه رسمی بازی روز 25 ژوئن است که یعنی سه روز بیشتر تا انتشار این اثر تک قسمتی و جانبی از مجموعه Life is Strange فاصله نداریم. بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit در اصل روایت‌گر داستان پسربچه‌ای 10 ساله و رابطه او با پدرش است. پسربچه‌ای ککه شاید در دنیای واقعی فردی معمولی باشد اما در دنیای خود قدرت‌های بسیاری را به همراه داشته به عنوان Captain Spirit‌ شاخته می‌شود.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit به عنوان جدیدترین اثر استودیو Dontnod Entertainment برای PS4، PC و Xbox One منتشر می‌شود و احتمالا با فاصله‌ای اندک برای موبایل‌ها و دیگر پلتفرم‌های همراه نیز قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − سیزده =