اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه قسمت‌های جدید Life is Strange 2

اعلام تاریخ عرضه قسمت‌های جدید Life is Strange 2

وی جی مگ: تا پیش از امروز انتشار برنامه تاریخ عرضه قسمت‌های جدید Life is Strange 2 بیشتر از آن‌چه گیمرها تصور کرده بودند طول کشیده بود. سرانجام دو شرکت Square Enix و DONTNOD Entertainment اعلام کردند که سه اپیزود باقی مانده از Life is Strange 2 چه زمانی عرضه خواهند شد.

به گزارش وی جی مگ، سومین اپیزود بازی تحت عنوان Wastelands قرار است در 9 می عرضه شود. با توجه به این که ایپزود دوم در ژانویه انتشار یافته بود مجموعا چهار ماه بین عرضه دو اپیزود فاصله قرار می‌گیرد. در رابطه با سایر قسمت‌های جدید Life is Strange 2 نیز هر دو اپیزود باقی مانده قبل از به اتمام رسیدن سال 2019 به پایان می‌رسند. فاصله بین اپیزود سوم تا چهارم اندکی کمتر بوده زیرا این اپیزود در 22 آگوست در دسترس قرار می‌گیرد. با عرضه اپیزود پنجم در 3 دسامبر، عنوان Life is Strange 2 به کار خود پایان می‌دهد.

در مجموع عرضه پنج اپیزود Life is Strange 2 حدود 14 ماه به طول می‌انجامد. این در حالی است که پنج اپیزود فصل اول این مجموعه طی 9 ماه انتشار یافته بودند. واضح است که تولید فصل دوم زمانی بیشتری را به نسبت فصل اول به خود اختصاص می‌دهد. انتظار می‌رود صرف این مدت زمان بیشتر سبب افزایش کیفیت محصول نهایی شود. اثری که روی هر سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + سیزده =