اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه نسخه فیزیکی Dead Cells

وی جی مگ: ابتدای سال جاری میلادی بود که اعلام شد بالاخره Dead Cells‌ قرار است از فاز Early Access خارج شده برای کنسول‌ها عرضه شود. امروز اما استودیو Motion Twin اعلام کرد که آنها در همکاری با Merge Games قصد دارند نسخه فیزیکی Dead Cells را روی PS4 و Nintendo Switch عرضه کنند.

به گزارش وی جی مگ، هفتمین به‌روزرسانی بزرگ Dead Cells با عنوان The Baguette Update عرضه می‌شود و ساختار کار کردن The Forge را به طور کلی تغییر داده و آیتم‌های جدیدی را در کنار تغییر رابط کاربری به بازی اضافه می‌کند. در حال حاضر Dead Cells توانسته به فروش 700 هزار نسخه‌ای روی PC دست پیدا کند.

فعلا خبری از عرضه نسخه فیزیکی Dead Cells برای Xbox One نیست اما این بازی اکنون برای این پلتفرم در کنار PC و PS4 در دسترس است و قرار است که نسخه نهایی آن برای Nintendo Switch در آگوست امسال منتشر شود. اثری در ژانر Roguelike که با الهام‌گیری از زیرسبک Metroidvania شکل گرفته و گیمر را در نقش شخصیتی قرار می‌دهد که در یک جزیره گرفتار شده و باید راه نجات در این محیط عجیب و البته مینیمالیستی را پیدا کند. در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که فاز Early Access این بازی از سال گذشته شروع شده بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × سه =