اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه Borderlands: Goty Edition برای PS4 و Xbox One

اعلام تاریخ عرضه Borderlands: Goty Edition برای PS4 و Xbox One

وی جی مگ: به دنبال معرفی بازی Borderlands 3 در رویداد PAX East، دیگر شایعات موجود پیرامون این سری نیز به حقیقت پیوست و تاریخ عرضه Borderlands: Goty Edition برای دو کنسول PS4 و Xbox One اعلام شد. مدت‌ها بود که صحبت‌های بسیاری پیرامون این نسخه و عرضه آن برای کنسول‌های نسل هشتم شنیده می‌شد.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Gearbox Software تاریخ عرضه Borderlands: Goty Edition را برای دو کنسول PS4 و Xbox One برابر با 3 آپریل (14 فروردین) اعلام کرد. به گفته استودیو Gearbox این نسخه که تحت عنوان کامل Borderlands: Game of the Year Edition شناخته می‌شود یک بازسازی نبوده بلکه یک ریمستر محسوب می‌شود. در این نسخه شاهد وجود محتویات جدید هم‌چون قابلیت بازی به صورت Co op چهار نفره، پوسته‌های جدید، لوت بیشتر، اعمال تغییراتی در باس‌فایت‌ها و محتویات اضافی دیگر خواهیم بود.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید اولین نسخه از Borderlands ده سال قبل در سال 2009 برای سه پلتفرم Xbox 360، PS3 و PC عرضه شد و پس از آن با عرضه نسخه دوم توانست به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌ بازی‌های نسل هفتم تبدیل شود. یکی از دلایل مهم محبوبیت این بازی به این خاطر بود که Borderlands به الگویی برای دیگر عناوین شوتر مبتنی بر لوت (اصطلاحا شوتر لوتر) تبدیل شد. لازم به دکر است پیش از این دو نسخه دیگر این مجموعه یعنی Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel از طریق بسته The Handsome Collection برای کنسول‌های نسل هشتم و PC در دسترس قرار گرفته بودند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + دوازده =