اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه Hello Neighbor

اعلام تاریخ عرضه Hello Neighbor

وی جی مگ: تاریخ عرضه Hello Neighbor برای پلتفرم‌های PS4 و Switch و موبایل مشخص شد. دو شرکت TinyBuild و Dynamic Pixels ابتدای سال جاری بود که اعلام کردند Hello Neighbor برای PS4 و Switch منتشر خواهد شد. امروز مشخص شد iOS و Android نیز به لیست پلتفرم‌های مقصد بازی اضافه شده و همه این نسخه‌ها در تاریخ 27 جولای 2018 (5 جولای 97) عرضه خواهند شد.

به گزارش وی جی مگ، نسخه‌های موبایلی عنوان Hello Neighbor از نظر محتویات دقیقا به مانند دیگر پورت‌های بازی بوده اما جلوه‌های بصری و نحوه کنترل بازی با اصلاحاتی همراه می‌شود. پلیرها قادر خواهند بود تا Act اول بازی را به صورت رایگان تجربه نمایند اما برای تجربه Act 2 و Act 3 باید آن را از طریق پرداخت درون برنامه‌ای خریداری نمایند.

در عنوان Hello Neighbor، هدف گیمر به این صورت است که باید بتواند به صورت مخفیانه وارد زیررمین همسایه‌های خود شود. باید توجه کرد که این هدف چندان نیز آسان نبوده زیرا پلیر باید در مسیر خود پازل‌ها و اهداف دیگری را نیز تکمیل نماید بدون اینکه توسط میزبان به دام بیفتد. نکته قابل توجه هوش مصنوعی بازی است که به نوعی طراحی شده تا با نوع بازی پلیر در هر بار بازی‌کردن، مطابقت پیدا می‌کند و این موضوع باعث شده تا به تنش و ارزش تکرار Hello Neighbor افزوده شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + یک =